خانه خانه1-2 اکران «سرهنگ ثریا» در مناطق فاقد سینما آغاز شد/ تصویری تازه از...

اکران «سرهنگ ثریا» در مناطق فاقد سینما آغاز شد/ تصویری تازه از پادگان اشرف و منافقین در سینما

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که تصویری متفاوت از دو سوی سیم خاردارهای پادگان اشرف ارائه می‌دهد، وارد اکران‌های مردمی عمار شد.

«سرهنگ ثریا» به کارگردانی و نویسندگی لیلی عاج، داستان مادری به نام ثریا است که فرزندش توسط گروهک منافقین به پادگان اشرف رفته است و مادر تلاش خود را برای آزادی فرزندش از دست این گروه تروریستی انجام می‌دهد. همه کنش‌های ثریا در عین حال که قهرمانانه و مقتدرانه است، مادرانه نیز هست. این فیلم براساس خاطرات خانم ثریا عبداللهی و تعدادی از مادرانی که فرزندانشان اسیر فرقه رجوی هستند، شکل گرفته است.

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی، یکی از تازه‌ترین محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که اولین بار در جشنواره فیلم فجر 1401 به نمایش درآمد. نامزدی در بخش‌های بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر نقش اول زن و دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم اول و سیمرغ بلورین گوهرشاد – جایزه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتخارات آن است.

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، شهروز آقاپور، سلیمه رنگ‌زن، منیره حسین‌زاده و مجید پتکی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جهت اکران فیلم «سرهنگ ثریا» در شهرهای فاقد سینما، دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مساجد، سازمان‌ها و … به نشانی ekranmardomi.ir/movie/sarhang-sorayya مراجعه یا با شماره 02142795050 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید