خانه خانه2 عماریار حائز رتبه دوم جشنواره ملی رصتا شد

عماریار حائز رتبه دوم جشنواره ملی رصتا شد

بنا بر اعلام ساترا، عماریار ضمن دریافت لوح تقدیر، در جشنواره رصتا با موضوع «فناوری کنترل والدینی و اعلام رده‌بندی سنی» موفق به کسب رتبه دوم شد.

دومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر، رصتا، که از یکشنبه 10 دی 1402 با حضور 151 سکو برگزار شده بود، سه شنبه 12 دی به اتمام رسید. روز چهارشنبه نیز در نخستین دوره جشنواره رصتا، بیانیه هیئت داوران قرائت و از برگزیدگان این نمایشگاه تقدیر شد.

در محور نخست از رسانه های دارای امکان کنترل والدین و رده بندی سنی تقدیر شد. در این بخش رسانه های «نماوا»، «عماریار» و «گپ فیلم» شایسته دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره شدند. همچنین رسانه های «آفرینک» و «هدهد» شایسته دریافت تقدیرنامه شدند.

بخشی از متن تقدیرنامه به شرح زیر است:

کسب رتبه دوم در جشنواره رصتا با موضوع «فناوری کنترل والدینی و اعلام رده‌بندی سنی» را تبریک می‌گوییم. امید است با بهبود مستمر خدمات رسانه، در اعتلای زیست بوم صوت و تصویر فراگیر، ترویج محتوای سالم و خدمت به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی در پرتو عنایت الهی موفق و موید باشید.

 

محور دوم در این جشنواره گستردگی سرویس اعلام شد که بر اساس گستردگی سرویس، امنیت و تعامل با مخاطب، رسانه های «فانو فیلم»، «ملو فیلم» و «آپرا» شایسته دریافت تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر شناخته شدند. هیئت داوران در این بخش سکوهای «فیلم نو» و «زینما» را شایسته تقدیر دانست.

در سومین محور جشنواره رصتا از سکوهای ارایه دهنده خدمات به افراد کم توان تقدیر شد. در این بخش هیچ‌یک از سکوها، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس جشنواره نشدند و لوح تقدیر جشنواره به سکوهای «رادیو بامیک»، «لیندو فیلم»، «کدا مویز» و «دیجیتون» تعلق گرفت.

در آخرین بخش جشنواره از غرفه های برتر نمایشگاه رصتا تقدیر شد. در این بخش سکوی «تماشاخونه» از جنبه طراحی غرفه و تعامل مناسب با مراجعه‌کنندگان، شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد. همچنین سکوی «آستان قدس رضوی» (شبکه رضوی) به عنوان سکوی برتر از نگاه مخاطبان نمایشگاه و شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اعلام شد.

سکوی «آنتن» دیگر سکوی برتر این بخش در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی معرفی شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد. در نهایت «آفند استودیو» نیز در محور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، گفت و گو و راهنمایی مناسب مراجعه کنندگان به عنوان دیگر غرفه برتر نمایشگاه معرفی شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره رصتا را دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید