خانه خانه3 فیلم سینمایی امام حسین (ع) ساخته می‌شود

فیلم سینمایی امام حسین (ع) ساخته می‌شود

به گزارش سایت راه‌نوشت، محسن علی‌اکبری با اعلام خبر تولید فیلمی تاریخی با محوریت قیام عاشورا، اظهار کرد: برای اولین بار و به دلیل این که نزدیک به اربعین و قیام سیدالشهدا هستیم این خبر را اعلام می‌کنیم که به‌زودی یک فیلم سینمایی با موضوع قیام امام حسین (ع) آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: این موضوع با دستور مستقیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع شده و پیگیری می‌شود.

علی اکبری در پاسخ به این که سازنده این اثر چه کسی خواهد بود، عنوان کرد: کارگردان این اثر شهریار بحرانی است که پیش از این در کارهایی چون مریم مقدس و ملک سلیمان با او همکاری داشته‌ایم که در این عرصه تجربه تولید فیلم هم داشته است. نویسنده فیلم هم داوود میرباقری است که در حال آماده سازی متن این فیلم است و حداکثر تا پایان ماه صفر آن را به پایان می‌رساند. مراحل مختلف پیش‌تولید، ظرف شش ماه آینده به اتمام می‌رسد و امیدواریم بتوانیم در اوایل سال آینده مراحل ابتدایی تولید این فیلم را آغاز کنیم.

وی افزود: مقدمات پیش تولید را طی می‌کنیم تا عوامل را انتخاب کنیم. می‌خواهیم پیش تولیدمان را در همین اربعین و پیش از ماه صفر شروع کنیم. قسمت‌های خارجی در منطقه بافق یزد فیلمبرداری می‌شود و بخش دکورهای‌مان عمدتا در شهرک غزالی و  شهرک دفاع‌مقدس خواهد بود.

منبع: جام جم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید