خانه خانه3 سریال «زندگی بهتر» با تاکید بر مهارت‌های اساسی زندگی روی آنتن می‌آید

سریال «زندگی بهتر» با تاکید بر مهارت‌های اساسی زندگی روی آنتن می‌آید

مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» به زودی روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

به گزارش سایت راه‌نوشت، مجموعه تلویزیونی «زندگی بهتر» در ۳۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای در گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی با طراحی و تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرضا فیروزان تولید شده است و به زودی از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

تصویربرداری پروژه مدتی قبل به پایان رسید و این روزها آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است. در این مجموعه علاوه بر بازیگران اصلی که مدیر و کارکنان و مربیان مرکز یادگیری هستند، تعداد زیادی از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر مهمان حضور دارند.

در هر قسمت این مجموعه، در مرکز یادگیری محلی اتفاقاتی مرتبط با موضوعات مجموعه با محوریت مهارت‌های اساسی زندگی می‌افتد. هر بار برای مشکلات پیش آمده، توسط مدیر و کارکنان این مرکز راهکارهایی ارائه و با استفاده از مهارت‌های اساسی زندگی که به آن پرداخته می‌شود، شاهد شکل‌گیری زندگی بهتری برای افراد خواهیم بود.

عبدالرضا فیروزان تاکنون نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مجموعه‌هایی چون «تقدیر»، «ماجراهای خانواده آقای فرهمند»، «زندگی شگفت انگیز است»، «دو قدم تا بهشت»، «روی خط زندگی»، «چتر خوشبختی»، «قلم و بیان» را برعهده داشته است.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید