خانه خانه3 دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود

دومین هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، دومین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس را در فرهنگسرای نیاوران و شهرک سینمایی دفاع مقدس برگزار می‌کند.

در این برنامه که با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود ۶ اثر از فیلم‌های کوتاه تولید شده در این انجمن رونمایی و اکران و سه عنوان کارگاه آموزشی تخصصی با رویکرد انتقال تجربه نیز در این رویداد برگزار خواهد شد.

سوم مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ فیلم‌های کوتاه «آمبولانس» به کارگردانی حسین محروقی و «بشقاب پرنده» به کارگردانی زهرا یزدان‌پناه رونمایی و اکران می‌شوند و هادی مقدم‌دوست کارگاه انتقال تجربه با موضوع «فیلمنامه‌نویسی در فیلم کوتاه» را برگزار می‌کند.

چهارم مهرماه نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ فیلم‌های کوتاه «راعون» به کارگردانی مسعود دهنوی و «پیام محمد» به کارگردانی مهدی جوادی‌فام رونمایی و اکران می‌شوند و «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کننده مطرح سینما و تلویزیون، در کارگاه انتقال تجربه این رویداد در خصوص «تهیه کنندگی فیلم کوتاه» سخنرانی می‌کند.

پنجم مهرماه فیلم‌های کوتاه «مثل مصطفی» به کارگردانی ابوالفضل همراه و «هانه» به کارگردانی میثم ملکی پور رونمایی و اکران می‌شوند و اردوی بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس نیز از ساعت ۸ الی ۱۶ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۳۸۲۲۵۱۱ تماس بگیرند.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید