خانه خانه3 ده‌نمکی به «رستگاری» رسید

ده‌نمکی به «رستگاری» رسید

مسعود ده‌نمکی که هم‌اکنون سریالی با محوریت موضوع کرونا را روی آنتن شبکه یک دارد، قصد دارد در فعالیت جدید خود سراغ یک سریال ماورایی با نام «رستگاری» برود که ممکن است یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان باشد.

به گزارش سایت راه‌نوشت، چندی پیش خبری از پیش‌تولید سریال «رستگاری» منتشر شد که نگارش متن آن برعهده حسن وارسته است. آخرین خبرها از این مجموعه جدید سیمافیلم به روزهای پایانی و نهایی شدن فیلمنامه برمی‌گردد. سریالی که قرار است به کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته شود؛ فیلمسازی که این روزها بیشتر روی غلتک ساخت سریال قرار گرفته و به قول خودش ترجیح می‌دهد حرف‌هایش را بیشتر در تلویزیون بزند.

او تاکنون تجربه‌های مختلفی از طنز و درام برعهده داشته و این بار سراغ سوژه‌ای ماورایی رفته که در نوع خودش جالب توجه خواهد بود. از طرفی حسن وارسته، نویسنده آن نیز نخستین تجربه نگارش چنین فیلمنامه‌ای را در کارنامه خود دارد که هم معناگرا و هم ماورایی است.

درباره فیلمنامه و جزئیات بیشتر تولید آن هنوز نکته‌ای مطرح نشده اما به نظر می‌رسد سیمافیلم می‌خواهد دست پری برای ایام ماه رمضان 1402 داشته باشد. قصه‌ معنوی و تازه حسن وارسته سراغ موضوعات ماورایی اصطلاحا برزخی که پیش از آن بارها در کارهای علیرضا افخمی و «اغما» و «روز حسرت» سیروس مقدم به نمایش درآمده، رفته است.

ژانر معناگرا و ماورایی بارها و بارها در بازپخش هم نشان داده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مجموعه تلویزیونی احتمالا با کارهایی که تاکنون مسعود ده‌نمکی انجام داده متفاوت است و حتی می‌توان روی آن برای ایام ماه مبارک رمضان یا مناسبت‌های دیگر مذهبی حساب کرد.

منبع: وطن امروز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید