ضد: «چه» یا «چگونه»؛ مسئله این است / راهنمای فیلم فجر چهلم

به گزارش راه‌نوشت، ضد به سراغ سوژه‌ای رفته که عمده انرژی‌اش بر روی «چگونه» است نه «چه»، و از همین زاویه دید ضد بیشترین ضربه را از شخصیت‌پردازی می‌خورد و خرده قصه‌ها و مکمل‌ها هم نتوانسته به شخصیت‌پردازی شخصیت‌های اصلی کمکی کند.

در این سال‌ها که آثار زیادی از دهه ۶۰ به خصوص منافقان ساخته شده، ضد می‌بايست برگه‌های جدیدی برای مخاطب رو می‌کرد.

کارگردانی و بازی‌ها چیزی از متوسط جلو نمی‌رود و فیلم علیرغم تلاش برای نزدیکی به تریلر سیاسی نتوانسته چندان لحظات دلهره‌آوری را خلق کند.

منتخب سردبیر

هشتک‌های منتخب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید