خانه از امروز دانلود کارگاه آموزشی تبلیغات و مارکتینگ با فؤاد تجلی / فصل رسیدن...

دانلود کارگاه آموزشی تبلیغات و مارکتینگ با فؤاد تجلی / فصل رسیدن به ایده ها

فؤاد تجلی از آون آدمها است که پیدا کردن خط ربط سه گانه هنر و صنعت و تجارت تو خونشه. آقا فواد خوش قلب و مهربان ما یه پا سیم رابطه واسه خودش که خیلی خوب بلده که چطور میشه یک ایده اولیه را به شکل هنری درآورد و اون محصول هنری رو تجاری سازی کرد و به فروش رسوند.

فواد فارغ التحصبل گرافیک از دانشگاه هنره و سالها تو کار طراحی گرافیک بوده.فواد حدود ده سال مدیر تبلیغات یکی از کارخانه های معروف ایران بود طراحی های چشم نواز او باعث شد تا فروش محصولات اون کارخونه تو کشور های عربی و منطقه حسابی جا بیفته.

تو کار تیزر سازی و مستند های تبلیغی هم تبحر خاصی داره، فواد الان مدیر یک مجموعه هنری بزرگه که تو کار طراحی و ساخت بازی های رایانه ای و vr (واقعیت مجازی) و دیجیتال مارکتینگه.

پس اگه شما هم دلتون می خواد بدونید که چطور میشه از یک ایده ساده به یک محصول تجاری پر فروش رسید به این لینک تو سایت عماریار برین کارگاه آموزشی فواد خان تجلی رو ببینین..

تو این دوره فؤاد تجلی با ما از تجربه هاش تو حوزه های گرافیک، ایده پردازی و تجاری سازی محصولات هنری میگه،از دوره تحصیلش تو دانشگاه هنر، از اینکه چقدر عاشق گرافیک بوده و چقدر خوشحال شده بود وقتی فهمیده بوده که گرافیک دانشگاه هنر قبول شده و هنوز هم تنها چیزی که بیشترین عشق و علاقه رو به اون داره همین گرافیکه.

فواد از دوره ای می گه که به طور آزاد کار می کرد از هشت سال سختی که که دانشجو بود و هم باید درس می خوند و هم کتر می کرد و تنها ممر درآمد و زندگی اش همین کار هایی بود که به صورت فری لنس انجام میداده.

فواد از روزی گفت که برای چند شرکت رزومه فرستاده بود و یک روز از شرکت کاله بهش زنگ زدن و اون رو بعنوان طراح تبلیغات پذیرفته بودن و فواد در پوست خودش نمی گنجید.

فواد یکی یکی پله های ترقی رو طی کرد تا جایی که مدیر تبلیغات کاله شد و ده سال تو همین پست مشغول فعالیت بود.حتما شما هم تبلیغات جذاب و چشم نواز و زیبای کاله مخصوصا اون کلیپ ببر مازندران رو دیده باشید اما تا الان نمی دونستین که پشت همه ی این کار ها کسی نبوده جز فواد تجلی.

حالا فواد چند سالی هست که با دوستاش یک هلدینگ تولیدات محصولات هنری رو اداره می کنند و برند هایی که در حوزه پوشاک، مد، کیف و کفش، واقهیت مجازی و بازی های رایانه ای ،استودیو تبلیغات و… رو اداره می کنند و در آینده نزدیک شاهد محصولاتی خواهیم بود که در دنیا حرف برای گفتن دارند و توان رقابت با تمامی محصولات خارجی و برند دنیا رو دارند چون فواد و تیمش پشت این محصولات هستند.

فواد در انتها کارگاه رو با این جمله به پایان برد که:”همیشه عاشق کارتون باشید و کار هایی رو انجام بدین که دوست دارین، از شکست هیچ وقت نترسیده و دست از تلاش برندارید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید