خانه خانه3 جشنواره عمار در مسیر بین‌المللی شدن

جشنواره عمار در مسیر بین‌المللی شدن

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های مسؤولان جشنواره، ما در نظر داریم تا برنامه‌های بین‌المللی جشنواره را گسترش دهیم و روی کشورهای آمریکای لاتین نیز تمرکز داشته باشیم.

به گزارش سایت راه‌نوشت، حمید صالحی، دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در برنامه «سلام تهران» در رابطه با جزئیات فراخوان برگزاری این جشنواره گفت: شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار پس از جلسات متعددی که برگزار کرد به این نتیجه رسید که آقای سهیل اسعد که مبلغ دین اسلام در بیش از ۲۵ کشور بوده‌اند را به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره عمار معرفی کند. طبق برنامه‌ریزی‌های مسؤولان جشنواره، ما در نظر داریم تا برنامه‌های بین‌المللی جشنواره را گسترش دهیم و روی کشورهای آمریکای لاتین نیز تمرکز داشته باشیم.

صالحی اضافه کرد: جشنواره عمار سال ۸۹ با هدف آسیب‌شناسی نسبت به فضای رسانه‌ای کشور تأسیس شد، چرا که عدالت رسانه‌ای دچار نقص شده بود و همین سبب شد تا ما هر ساله یک موضوع محوری را برای جشنواره در نظر بگیریم و امسال، موضوع روایت زن ایرانی را انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: با این کار ما در نظر داریم مردم بانوان قهرمانی را که می‌شناسند به عنوان سوژه خود انتخاب کنند و بتوانیم این زنان را در قاب محتواهایی که به انواع مختلف تولید می‌شوند، ببینیم. زن در خانه، زن در مدرسه، دانشگاه، مجامع علمی، پزشکی و سیاسی، تنها گوشه‌هایی از موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند براحتی و با امکانات محدودی به آنها بپردازند.

منبع: وطن امروز

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید