خانه از امروز دانلود کارگاه آموزشی برنامه سازی تلویزیون با محمدرضا رضاییان - کتاب باز،...

دانلود کارگاه آموزشی برنامه سازی تلویزیون با محمدرضا رضاییان – کتاب باز، تلویزیون باز و باقی قضایا

به گزارش سایت راه نوشت، ویکتور هوگو جمله ای دارد که می گوید:همان مقدار که شما برای تامیین نیاز جسمانی خود روزانه به مقدار مشخصی مواد غذایی نیاز دارید تا رفع گرسنگی کنید به همان مقدار به موادی نیاز دارید تا روح تشنه شما را سیراب کند کتاب همان غذای روح است.

کتاب دوست همیشگی است که تمام محاسن یک دوست خوب را دارد و معایبش را نه.

کتاب همان دوستی است که یک دم انسان را رها نمی کند ،حتی بعد از مرگ،بعد از فنای جسم کتاب همان چیزی است که تا ابدالدهر نام و یادت زنده می ماند.

به نظر من گذشتگان بیهوده دنبال اکسیر جاودانگی می گشتند اکسیر جاودانه همان کتاب است که حیات بخش روح و جان است که جسم فانی است و از بین رونده ؛ و روح، زنده پوینده و فناناپذیر، و مگر جز کتاب چه چیزی می تواند چنین اثری از آدمی به جا گذارد که ابعاد وجودش در ان مبتلور باشد.

محمد رضا رضاییان پس از سالها رخوت و بی مهری تلوزیون به این عنصر هستی بخش، برنامه ی جذابی برایمان ساخت که ما را دوباره با آن آشتی داد.

او سعی کرد تا ما دوباره با این “یار مهربان” ،مهربان باشیم تا شاید کمی این سرانه مطالعه ایرانی جماعت که بزور به دو دقیقه در روز می رسد را ارتقا دهد تا شاید کمی تفکر انتقادی را زنده کرده باشد تا شاید این ذهن های خاک خورده و غفلت زده را تلنگری زده باشد و ورزش ذهنی داده باشد.

ما اما، چنان درگیر مجازستان شده ایم و چنان غافل از دنیای بیرونی شده ایم که حقیقت و واقعیت از یاد برده ایم ،ساعت ها سر ها توی گوشی ها می چرخد و دریغ از آنکه لحظه ای با کتاب انس داشته باشد.

پنچشنبه این هفته فرصت خوبی برای فرهنگ دوستان و کتاب بازان است تا از تجربیات این سالهای محمد رضا رضاییان در تولید برنامه های موفقی چون ایرانیوم،عصر خمینی،و کتاب باز دوست داشتنی را بشنوند و بهره ببرند.

پس اگر شما هم علاقه مندید تا از تجربیات گرانبهای محمد رضا رضاییان بهره مند شوید کافی به صفحه آموزش عماریار در این لینک بروید و به فیلم کارگاه آموزشی محمدرضا رضاییان را تماشا کنید.

رضاییان در این کارگاه تجربه های خویش از برنامه سازی تلویزیونی و برنامه های تولید شده ای چون ایرانیوم، عصر خمینی و کتاب باز را که توسط او و تیمش تولید شده بود در اختیار هنرجویان قرار می دهد و برخی از آثار تولید شده از جمله ویدئو موزیک، تیزر، کلیپ های مناسبتی ساخته شده برای صدا و سیما و مجموعه های خصوصی را به نمایش می گذارد و روند پیش تولید و تولید پروژه ها را برای علاقه مندان توضیح می دهد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید