خانه خانه1-3 بازیگران برای خواندن فیلمنامه پول جدا می خواهند / وقتی فیلمسازی به...

بازیگران برای خواندن فیلمنامه پول جدا می خواهند / وقتی فیلمسازی به اغما می رود

به گزارش راه‌نوشت، محمدتقی فهیم در برنامه هفت با اظهار تاسف نسبت به فضای کنونی سریال‌سازی در کشور گفت: در گذشته بازیگر برای این می‌رفت بازی می‌کرد که در درجه اول خودش لذت ببرد. الان فضای سریال‌سازی ما چه شده؟ یکی از بازیگرها الان دارد هم‌زمان در شش کار بازی می‌کند؛ پای قرارداد که می‌آید اولین چیزی که می‌گوید این است که من فیلمنامه نمی‌خوانم، دورخوانی و این‌ها که هیچ، اگر بخواهم فیلمنامه را هم بخوانم 3 برابر می‌گیرم.

این منتقد سینما افزود: یکی از جوان ها به من زنگ زد گفت من با یکی از بازیگرها صحبت کردم بیاید در سریال من بازی کند، خلاصه قصه و نقشش را به او گفتیم و به توافق رسیدیم بیاید بازی کند، موقعی که می خواست برود، فیلمنامه هم روی میز بود، گفتم فیلمنامه را نمی‌برید؟، گفت من مگر فیلمنامه می‌خوانم؟ من الان چهار جای دیگر دارم کار می‌کنم. همه را می نویسید روی کاغذ، چشم های من هم ضعیف هست، درشت می نویسید تو لوکیشن می چسبانید من می‌آیم می گویم و می روم.

فهیم با اشاره به ویدئویی که به تازگی از سریال جزیره در فضای مجازی منتشر شده گفت: ویدئویی منتشر شده که خانم بازیگر دارد به پایین نگاه می‌کند، فیلمنامه را گذاشته‌اند پایین و بعد اشتباه می‌خواند و بعد بدتر از این، همین راش هم تدوین می‌شود و می رود در خانه‌های مردم.

سریال‌سازهای ما هم لذت نمی برند و دنبال پول هستند. بهشان  گفته می‌شود شما 15 قسمت برای ما بساز، 1200 دقیقه، دو ماهه هم باید تمام کنی.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید