به گزارش راهنوشت، هر ۱۵ دقیقه از فیلم که میگذشت با خودم میگفتم کاش دسته دختران از اینجا شروع میشد و این روند تا تیتراژ پایانی ادامه داشت.
افت بسیاری از فیلمهای جنگی همین است، جایگزینی صحنههای تیر و خمپاره به جای درام و قصه.
شخصیتپردازیها و دیالوگها در دسته دختران چیزی در حد فاجعه است.
قیدی خواسته بود در شخصیتپردازیِ شخصیتهای میانه میدان جنگ کمی خط شکنی کند، اما در تلاشش ناکام بود و حتی در سکانسهایی به ضد خودش تبدیل شده بود.
خط غلط، معنی غلط، املا غلط، انشا غلط …