خانه خانه1-3 کودکان را عاشق میزبان ماه رمضان کنیم / زیبایی‌های رمضان به زبانی...

کودکان را عاشق میزبان ماه رمضان کنیم / زیبایی‌های رمضان به زبانی شیرین و کودکانه در مجموعه «ماه دوست داشتنی»

به گزارش راه‌نوشت، معنویت ماه دوست داشتنی رمضان به اندازه‌ای است که حتی کودکان آن را درک می‌کنند. این وظیفه ماست که این فرشتگان زمینی را با ماه مهربانی خدا آشنا کنیم. ماهی که می‌توان آداب و شخصیت کودکان را در آن به خوبی پرورش داد.

در این روزها باید بیش از پیش به کودکان توجه داشت. ‌کودکانی که به واسطه‌ی شرایط کرونا شاید نتوانند خاطرات شیرین گذشته‌ی ما را در این ماه تجربه کنند.

در این شرایط سازمان صدرا با تولید برنامه‌ی نمایشی طنز «ماه دوست داشتنی» سعی کرده ساعاتی خوش و پرنشاط را برای نوپایان تازه به سن تکلیف رسیده فراهم کند.

این برنامه با توجه به علایق و روحیات‌ کودکان و نوجوانان زیبایی‌های این ماه را به آن‌ها معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام فردی‌نژاد در «ماه دوست داشتنی»با تعریف داستان‌هایی کوتاه و جالب در قالب اجرایی شوخ و طنزگونه درنظر دارد ارزش‌های اخلاقی و فلسفه روزه را با زبانی کودکانه بیان کند؛ داستان‌هایی که در پس آن به سوالات در ذهن کودکان هم پاسخ داده می‌شود تا پیوند عاطفی و عقلانی آن‌ها با خدا را تقویت کند.

مجموعه «ماه دوست داشتنی» در 14 قسمت کوتاه، به کمک قصه‌ها و اشعار، اهمیت موضوعاتی مانند شکرگزاری، توجه به نیازمندان، تقویت اراده، کنترل خشم و سایر ارزش‌های اخلاقی و احکام را برای کودکان جا می‌اندازد.

علاقه‌مندان می‌توانند از سایت عماریار این مجموعه را رایگان تماشا کنند. جهت تماشا اینجا کلیک کنید.

نویسنده: نفیسه جزینی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید