خانه خانه2 مصاحبه‌های منتشر نشده با گروگان‌‌‌های لانه جاسوسی، از امشب در تلویزیون

مصاحبه‌های منتشر نشده با گروگان‌‌‌های لانه جاسوسی، از امشب در تلویزیون

مجموعه مستند ۷ قسمتی «اینجا سفارت نیست» همراه با مصاحبه‌هایی است که برای اولین بار منتشر می‌شود. این مجموعه از امشب روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش سایت راه‌نوشت، مجموعه مستند 7قسمتی “اینجا سفارت نیست” به‌کارگردانی مهدی نقویان، روایتی متفاوت از لانه جاسوسی آمریکا و از دل اسنادی است که تاکنون منتشر نشده است.

مصاحبه با گروگان گرفته‌شده‌ها، پخش تصاویر آرشیوی برای اولین بار و بیان برخی زوایای پنهان ماجرای 13 آبان از جمله مهم‌ترین محورهای مستند «اینجا سفارت نیست» هست که از امشب روانه آنتن تلویزیون می‌شود.

به گفته محمد حشمتی‌منش، تهیه‌کننده این مجموعه مستند، بالغ بر 30 کتاب انگلیسی و فارسی و 1200 صفحه تحقیقات گسترده کتابخانه‌ای، تصویری و خبری از روایت‌های غربی و داخلی تحقیق و پژوهش مفصل این مستند را تشکیل داده است.

او همچنین درباره دلیل نامگذاری این مستند می‌گوید: اسم این کار برگرفته از سخنرانی معروف امام است؛ جایی که ایشان بعد از تسخیر سفارت فرمودند: اینجا سفارت نبود، بلکه لانه جاسوسی بود.

مراسم رونمایی از این مستند ابتدای هفته در شبکه افق برگزار شده بود. مهدی نقویان کارگردان این مستند درباره فیلم خود گفته بود: در طول 10 سال مستندسازی خلأهای بسیاری در روایت تاریخ انقلاب مشاهده کردم و تلاش کردم همیشه مستندهایی بسازم که روایت شفاف‌تری برای نسل جدید باشد.

وی با اشاره به تصاویری که برای اولین بار از این مجموعه پخش می‌شود گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه، مصاحبه‌هایی است که اختصاصی گرفته شده و برای اولین‌بار از تلویزیون پخش می‌شود.

براساس این گزارش، پخش مستند 7 قسمتی اینجا سفارت نیست از امشب جمعه 13 آبان آغاز شده و ساعت 20 روانه آنتن شبکه افق سیما می‌شود. پخش این مجموعه تا 19 آبان ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید