خانه خانه3 پناهیان: اگر فیلم خوبی ساخته نشده، اولین نقص آن به حوزه برمی‌گردد

پناهیان: اگر فیلم خوبی ساخته نشده، اولین نقص آن به حوزه برمی‌گردد

به گزارش سایت راه‌نوشت، حجت‌الاسلام پناهیان در همایش تبلیغ نو که دوم تیر 1401 در قم برگزار شد با اشاره به بایسته‌های ضروری تبلیغ، گفت: اگر می‌خواهیم در امر تبلیغ مؤثر باشیم، لازم است تبلیغ درست و حسابی و هنرمندانه باشد و اگر با وجود مخاطبین خوب، نتوانسته‌ایم در امر تبلیغ موفق عمل کنیم، باید روش تبلیغ مورد تحلیل قرار گیرد.

وی افزود: تبلیغ در زمان پیامبر(ص) با توجه به ساختار آن زمان بسیار سخت و دشوار بود، اما الان اوضاع بسیار متفاوت است. حقانیت و باطل خودش را نشان داده و همه چیز به نفع تبلیغ است. با کمترین کار می‌توانیم کار بزرگی کنیم و اگر در امر تبلیغ موفقیت نداریم، نشان از عدم برنامه‌ریزی و تحول در امر تبلیغ است.

پناهیان در ادامه با اشاره به وضعیت امروز سینمای ایران، اظهار کرد: امروز هر اشکالی در سینما است، به امر تبلیغ ما حوزویان برمی‌گردد. هر کارگردانی که فیلم می‌سازد، باید کاری کنیم مسائل را از حوزه بگیرد، اما ما چه کار کردیم؟ اگر می‌گویید فیلم خوب ساخته نمی‌شود، چون نتوانسته‌ایم با کارگردانان ارتباط برقرار کنیم. اگر فیلم خوبی ساخته نشده، اولین نقص آن به حوزه برمی‌گردد. ما باید برویم سراغ کارگردانان و نباید انتظار داشته باشیم که آن‌ها به سراغ ما بیایند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید