خانه دسته‌بندی نشده پروژه سینمایی جدید علیرضا افخمی، سرنوشت عجیب یک شهید را روایت می‌کند

پروژه سینمایی جدید علیرضا افخمی، سرنوشت عجیب یک شهید را روایت می‌کند

علیرضا افخمی در تدارک ساخت فیلمی سینمایی درباره زندگی نظامی شهیدی از دوران دفاع مقدس است؛ فیلمی که داوود هاشمی تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد.

به گزارش سایت راه‌نوشت، علیرضا افخمی این روزها مراحل تحقیق و نگارش فیلمی سینمایی درباره زندگی شهید حسن هداوند میرزایی از شهدای شهرستان پاکدشت را در دست اقدام دارد. شهید هداوند از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ بود که در مقطع اسارت و طی حادثه عجیبی توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسید.

بر همین اساس، هفته گذشته افخمی و داوود هاشمی تهیه‌کننده فیلم با حضور در شهرستان پاکدشت با محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، امیرمحمد ملایری مشاور پروژه و قنادزاده معاون امور فرمانداری این شهرستان دیدار و در خصوص مقدمات ساخت این پروژه سینمایی رایزنی کردند، ضمن اینکه در ادامه افخمی و هاشمی از روستاهای گلزار بالا و پایین و نمایشگاه‌های گل‌وگیاه جهت ایده‌برداری برای انتخاب لوکیشن فیلم دیدن کردند.

داوود هاشمی درباره این پروژه گفت: «علیرضا افخمی این روزها مشغول تحقیق و بررسی زندگی شهید هداوند است و به‌زودی نگارش فیلمنامه را آغاز خواهد کرد و نام فیلم هم به‌زودی انتخاب خواهد شد. با توجه به همکاری خوب مسئولان فرمانداری شهرستان پاکدشت به‌ویژه شخص فرماندار و همچنین ارتش جمهوری اسلامی، بسیار به تولید و خروجی این پروژه خوشبین هستم و امیدوارم قدمی در راستای تجلیل از مقام یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی باشد.»

به‌گفته او، امیر سرتیپ جانباز محمد ملایری از فرماندهان نیروی زمینی ارتش و از جانبازان 70 درصد نابینای دوران هشت سال دفاع مقدس، به‌عنوان مشاور با این پروژه همکاری دارد.

این جدیدترین همکاری افخمی و هاشمی به‌ترتیب در جایگاه کارگردان و تهیه‌کننده پس از سریال‌های پربیننده‌ای مثل «پنجمین خورشید»، «پنج کیلومتر تا بهشت»، «احضار» و… محسوب می‌شود.

علیرضا افخمی چند روز گذشته در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم اعلام کرد که روی فیلمنامه سریالی جدید کار می‌کند که قرار است برای ماه رمضان 1402 تلویزیون آماده شود.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید