خانه خانه3 پرسش عادل فردوسی‌پور از رهبری درباره بازی ایران و آمریکا + فیلم

پرسش عادل فردوسی‌پور از رهبری درباره بازی ایران و آمریکا + فیلم

به گزارش راه‌نوشت، پس از بازی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 1998، در دیداری که اهالی ورزش با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند، عادل فردوسی‌پور ، گزارشگر فوتبال، راجع به آن بازی و گل تاریخی و به یادماندنی حمید استیلی از ایشان سوال می‌کند که به مناسبت همگروه شدن ایران و آمریکا در جام جهانی فوتبال 2022 در ادامه آن را بازخوانی می‌کنیم:

عادل فردوسی‌پور:

چون جوانان دوست دارند با ابعاد شخصیتی رهبرشان بیشتر آشنا بشوند، سوال من این است که آیا شما در برنامه های روزانه خودتان فرصت می‌کنید که به تماشای برنامه‌های ورزشی تلویزیون بپردازید؟ همه دوست دارند بدانند وقتی آقای استیلی آن گل قشنگ را وارد دروازه آمریکا کرد چه حسی داشتید و چه شد که آن پیام را بعد از آن بازی ایراد کردید؟

رهبر معظم انقلاب:

من آقای استیلی را بعد بوسیدم، ایشان آمد پیش من، گفتم به پاداش آن گل من پیشانی شما را می بوسم و بوسیدم.

عرض کنم که تماشای ورزش از تلویزیون، نه متاسفانه خیلی فرصت نمی کنم، گاهی چرا خیلی به ندرت، لکن مجال این که بنشینم پای برنامه‌های تلویزیون تماشا بکنم ندارم. از طرفی هم چون بیشتر ورزش‌هایی که پخش می شود فوتبال است، و من هم در فوتبال سر رشته‌ای ندارم، در جوانی هم فوتبال بازی نمی کردم، والیبال چرا، اما فوتبال بازی نمی‌کردم در بچگی و جوانی.

این است که خیلی فرصت پیدا نمی کنم. لکن شبی که آن بازی ایران و آمریکا بود آن شب من نگاه کردم. البته حقیقت این است که آن شب هم نمی خواستم نگاه کنم تصمیم نداشتم. چون دیروقت بود وقت خواب من بود. لکن همین طور که نشسته بودم روشن کردم و ناگهان مواجه شدیم با گل ایشان و دیگر خواب از سرم رفت و نشستم تا آخر بازی را تماشا کردم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید