خانه گفت و گو وقتی شاخ های مجازی به جان بازیگران سرجوخه می افتند

وقتی شاخ های مجازی به جان بازیگران سرجوخه می افتند

به گزارش راه نوشت، این شب ها سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری از شبکه سه سیما پخش می شود.ویژگی مهم این اثر ورود به دنیای اینفلونسرها و یا شاخ های مجازی و همچنین پرداختن به سایت های شرط بندی است که تا پیش از این در سریال های تلویزیونی به آنها پرداخته نشده بود.

متن زیر، گفت و گوی نازنین کیوانی، بازیگر نقش آوین در این سریال است:

او درباره آشناییش با شاخ های مجازی بیان کرد:«وقتی من برای این کار انتخاب شدم شناخت زیادی قبل از این سریال روی شاخ های مجازی نداشتم،‌البته نه اینکه اصلا شناختی نداشته باشم چون که همه ما در اینستاگرام هستیم اما به طور دقیق این افراد را از زمانی شناختم که قرار شد نقش آوین را بازی کنم.

سعی کردم خودم را خیلی به این افراد نزدیک کنم و اتفاقی که افتاد این بود که شبانه روز در اینستاگرام مشغول دنبال کردن پیج های این افراد بودم و چاره ای هم نداشتم برای اینکه بتوانم خودم را در آن فضا قرار بدهم باید این کار را انجام می دادم. با توجه به اینکه تا به حال چنین نقشی هم بازی نکرده بودم باید به باورپذیری برای خودم می رسیدم تا مخاطب هم بتواند باور کند و به لطف دوستان و کمکی که کنار هم بودند سعی کردم آوین را خوب بازی کنم.»

خودکشی شخصیت آوین و واکنش شاخ های مجازی

بازیگر نقش آوین درباره خودکشی این شخصیت گفت:«در قسمت های ابتدایی، آوین در لایو خود کشی کرد و نمونه های بارز این را زیاد دیدیم و همه مان می دانیم یک سری موضوعاتی هست که افراد را به اینجا می رساند و باید این را در گذشته شان پیگیری کرد.»

کیوانی هم چنین اشاره کرد:«جالب این جاست از سوی این شاخ های مجازی واکنش هم داشته ام.واقعیت این است که اگر بخواهیم از جانب این آدم ها بگویم باید بگویم که خیلی این نقش را باور کردند و گفتند چی فکر کردی که خودتو جای ما گذاشتی؟ افرادی که در این راه قرار می گیرند خیلی همه مسائل زندگی را بزرگ می بینند و حتی فیلم را واقعی می بینند و آنها سرجوخه را سریال و فیلم نمی بینند. هر آدمی که نقطه ضعفی دارد و شما دست می گذارید روی نقطه ضعفش به او برمی خورد چون آن نقطه ضعف را دارد و اینها بهشان برمی خورد در صورتیکه این یک واقعیت است.»

منبع:فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید