خانه خانه3 واکنش معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به آزارگری زنان...

واکنش معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به آزارگری زنان در سینما / فراخوان طراحی سازوکار جهت حفظ منزلت زنان سینماگر

به گزارش راه‌نوشت، در پی انتشار اخباری از سوی زنان دست‌ اندرکار سینمای ایران مبنی بر آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در سینما، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیامی از بانوان هنرمند و دردمند دعوت کرد تا در نشستی مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند.

در پیام انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، آمده است: جایگاه زنان در هنر سینما و حضور موثر آنان، لزوم صیانت از شان والای این هنرمندان را طلب می‌کند. لذا خلا  قوانین و دستورالعمل ها و حمایت های لازم نباید حضور  مفید و ارزشمند زنان در عرصه هنر هفتم را مخدوش کند.

همانطور که طی چهار دهه از انقلاب، زنان ما دوشادوش مردان در ارتقای علم، اقتصاد، سیاست و فرهنگ  این مرزو بوم تلاش کردند و وجود ضوابط و ارزشها و قوانین، توانسته است یکی از سالمترین و امن ترین محیط های اداری را در حیطه مسائل اخلاقی برایشان خلق کند.

دولت مردمی نیز باشعار مبارزه با فساد، خود را موظف به برخورد با هرگونه فساد و تعدی اعم از اداری، مالی و اخلاقی می داند و هیچگونه اغماضی را در این مسیر برنمی تابد. معاونت زنان و خانواده برخود لازم می‌داند که گوش شنوای مطالبات زنان هنرمند در عرصه سینمای ایران باشد و با دعوت از این عزیزان  و با همکاری نهادهای مسئول و متولی برای طراحی ساز و کار لازم صیانت از شان و منزلت زنان، در این حوزه یاری رساند. لذا از بانوان هنرمند و دردمند این حوزه دعوت می شود در نشستی که در محل معاونت تشکیل می شود، شرکت و مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید