خانه ویدئو واکنش مسعود فراستی به ترور شهید فخری زاده

واکنش مسعود فراستی به ترور شهید فخری زاده

به گزارش سایت راه نوشت، مسعود فراستی، منتقد برجسته سینما در برنامه تلویزیونی برنامه هفت در واکنش به ترور شهید فخری زاده گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هسته ای مان را به تمام کسانی که وطن دارند تسلیت می گم.

به نظرم در این داستان آمریکا و اسرائیل با هم متحد بودند و با چراغ سبز نامرئی ترامپ اسرائیل زده و این در جهت سیاست فشار حداکثری ترامپ وحشی و بی همه چیز بود.

در سطج جهانی کسی شک ندارد که این ترور کار اسرائیل بوده و ترامپ فردای همان روز بدون اعلام موضع توئیت اسرائیلی ها را بازنشر کرد و هدفش این بود که در آخرین روز هایش سیاست فشار حداکثری را تا آخرین مرحله پیش ببرد.

واکنش مسعود فراستی به ترور شهید فخری زاده

هدف دیگر ترور شهید فخری این بود که مذاکره احتمالی ایران و آمریکا در آینده را سخت تر کند فارغ از این که در این مذاکره چقدر عاید ایران می شود و مستقل از توهماتی که برخی دوستان دارند و فکر می کنند آمریکایی ها به همین راحتی می نشینند پای میز مذاکره و ما وارد برجام می شویم.

این که ما باید از تضاد درون اردوگاه دشمن استفاده کنیم، همیشه باید این کار را بکنیم و همیشه انقلابیون باید این کار را بکنند و این استفاده از تضاد هم در جنگ و هم در سیاست است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید