خانه خانه3 نگاهی به حضور مستند زندگی میان پرچم های جنگی در جشنواره داخلی...

نگاهی به حضور مستند زندگی میان پرچم های جنگی در جشنواره داخلی و خارجی

به گزارش سایت راه نوشت، زندگی میان پرچم های جنگی با نام انگلیسی Life Among War Flags ، مستندی درام – اجتماعی درباره حضور داعش در بخشی از افغانستان ، به تهیه کنندگی و کارگردانی (محسن اسلام زاده) و نویسندگی (فرید دغاغله) است.

 این مستند روایتی از حضور داعش در شمال افغانستان است که تلاش دارد به از لا به لای روایت خود نگاهی به طالبان و فعالیت های آن ها در افغانستان داشته باشد.

این مستند که تولید آن سال 98 به پایان رسید در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی شرکت کرد و توانست جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد.

مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» برای نخستین بار در بخش شهیدآوینی جشنواره سینماحقیقت در سال ۹۸ حضور داشت و جایزه ویژه دبیر جشنواره را دریافت کرد.

پس از جشنواره سینما حقیقت این مستند تحسین شده به جمع 10 مستند جشنواره فیلم فجر راه یافت و در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر  در سال 98 اکران شد و از مستندهای مورد استقبال آن سال جشنواره فجر بود.

پس از حضور این مستند در این دو جشنواره معتبر داخلی اسلام زاده با اثرش راهی سوئیس شد و اولین حضور بین‌المللی مستند «زندگی میان پرچم های جنگی» در بخش بازار فیلم جشنواره ویژن دو ریل سوییس رقم خورد.

جشنواره فیلم‌های مستند ویژن دو ریل هر ساله در کشور سویس برگزار می‌شود. اما به‌دلیل شرایط ویژه بحران ویروس به‌صورت آنلاین برگزار شد و این مستند در آن حضور داشت.

حضور بعدی مستند «زندگی میان پرچم های جنگی» هشتمین دوره جشنواره فیلم های آسیایی بارسلون اسپانیا The Asian Film   Festival Barcelona (AFFBCN)  بود، جشنواره ای که با تأکید بر حمایت از سینمای مستقل و تجربی برگزار شد.

گفتنی است مستند «زندگی میان پرچم های جنگی» را می توانید از سایت عماریار دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید