خانه خانه1-1 موج سواری بر واژه‌ای به ظاهر ثقیل اما از درون تهی سلبریتی...

موج سواری بر واژه‌ای به ظاهر ثقیل اما از درون تهی سلبریتی – نگاهی به مستند تروکاژ

به گزارش سایت راه نوشت، تا قبل از تماشای مستند تروکاژ موضع های سیاسی اقتصادی برخی از سلبریتی ها برایم نامفهوم بود! چه دلیلی دارد که این افراد بر واژه ی به ظاهر ثقیل اما از درون تهی و فانتزی سلبریتی موج سواری های سیاسی می‌کنند؟

گمان می‌کردیم تنها منافقین جمهوری اسلامی هستند که سلبریتی ایرانی را خلاف جهت وظیفه اش ( تسلی روحی روانی مردم) با مادیات میبرد به سمت خنجر زدن…

خنجر زدن به کالبدی که از هر دشمن داخلی و بین المللی در حال زخم خوردن است، زخم هایی می زنند تا منافعی کسب کنند، منافع معنوی ای پشت این منافع مادی خود را پنهان کرده که برایمان مجهول مانده بود…

همان ویزای نخبگی و شرایطش …باید احسنت گفت به میز گردی که برای خلق این تصمیم شکل گرفته و نخبگان سرزمین های مختلف را به حرکت وا داشته که درست خلاف جهت منافع کشور خود برای بهتر شدن موقعیت آمریکا دست به اقداماتی بزنند.

شاید پلان آخر مستند که صحبتی بدون ترس به سلبریتی های هالیوودی بود، حرف دل اساتید و حتی مردمی هست که از این رفتار های بزنگاه سلبریتی ها رنج می‌بردند، با خود می‌گفتیم چرا سلبریتی ها در بعضی از موقعیت های مردمی یا کشوری سکوت می‌کنند و در برخی موقعیت ها تحلیل گر میشوند!

سکوت های مصلحت آمیز

چرا سر آزادی زندانیان توسط رهبری سکوت می‌کنند و. هیچ ابراز خوشحالی نمیکنند ولی سر آزادی یک سری تروریست چشمانشان قرمز میشود!؟

چرا سر اعتراضات فرانسه مدعی حقوق میشوند ولی به اعتراضات نژادپرستانه آمریکا هیچ واکنشی نمیدهند؟!

کسی نیست به آنها بگوید اگر نمیتوانید در تخصصی که ندارید تحلیلی ارائه ندهید آیا واقعا نمیتوانید سکوت کنید ؟!

تحمل شیوه های غیر انسانی در کمک به مشهور شدن بعضی از سلبریتی های خانم ( اشاره به سواستفاده از زنان سلبریتی ) آسان نیست … تمایل به محبوبیت؛ این آثار سوء را میگذارد .در علم اخلاق اثبات شده است و
هالیوود و بالیوود هم نمی‌شناسد
.
شاید جای قانونی در قانون اساسی کشور ها برای اتمام این مسائل خالی است، از جیب مردم و دولت بردارند و همان را چاقو کنند و به قلبشان فرو کنند، دور از منطق و عقل و انسانیت است.

هشتک سلبریتی بی سواد در اینستا گرام حدود ۵۰ هزار پست دارد، هشتک های مرتبط هم به همین منوال هستند.این یعنی مردم اگر بخواهند می‌توانند بصیرت را میان خود نشر دهند، اینکه بگوییم راوی مستند تروکاژ ؛صدا آشنایی که مستند های زیادی را روایت گری کرده است، کمکی در روند مستند نکرد کم لطفی محض به وی است.

نویسنده: فاطمه غفوری

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید