خانه خانه3 بی برنامگی دامان سریال «سرجوخه» را هم گرفت/ بدعهدی مدیران صدا وسیما...

بی برنامگی دامان سریال «سرجوخه» را هم گرفت/ بدعهدی مدیران صدا وسیما ادامه دارد

به گزارش راه نوشت، برای چندمین بار است که تیزر یک سریال تلویزیونی پخش می‌شود اما یک باره سریال به زمان می‌خورد و با بلاتکلیفی مواجه می‌شود. «گاندو» ساخته جواد افشار در شبکه سه و «۸۷ متر» کیانوش عیاری در شبکه یک نیز پیش از این با همین حاشیه مواجه شده بودند و سریال عیاری که قبل از ماه محرم تیزرهای آن به پخش رسید هنوز هم رنگ آنتن را به خود ندیده است.

 حالا سریال «سرجوخه» تولید جدید سیمافیلم که مدتی است تیزرهای آن از شبکه سه سیما پخش می‌شود و قرار بود از روز سه شنبه ۲۷ مهرماه روی آنتن این شبکه برود نه تنها به پخش نرسید بلکه بدون هیچ دلیل مشخصی از طرف روابط عمومی سریال اطلاع رسانی شد که «طبق آخرین تصمیمات قرار شده تا پخش این مجموعه امنیتی-جاسوسی مدتی به تعویق بیفتد. هنوز زمان پخش مشخصی برای این سریال اعلام نشده است.»

اظهار نظر بازیگر سریال«سرجوخه»

روز گذشته سامان صفاری یکی از بازیگران سریال نیز در پست اینستاگرامی خود به حجم ممیزی‌های این سریال اشاره کرد و نوشت: «دلیل تعویق و البته توقف پخش هنوز به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده‌ها حجم بالای ممیزی موجب شده تا سریال به موقع آماده پخش نشود!!»

سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری ساخته شده و حالا این دومین مجموعه امنیتی در شبکه سه سیماست که با حواشی‌ هم همراه شده است. فضای این سریال که فراتر از یک درام عاشقانه و روابط صرفاً مثلثی است ایجاب می‌کند به صورت شفاف‌تری درباره مسائل آن اطلاع رسانی شود.

سوژه جالب سریال سرجوخه

به ویژه که این سریال دغدغه‌هایی را سوژه خود قرار داده است که اگرچه چندین سال است مسائل مبتلابه جامعه است اما تلویزیون به دلیل محافظه کاری یا هر مساله دیگر تاکنون سراغ آنها نرفته است موضوعاتی مثل اینفلوئنسرها و شاخ‌های مجازی که از سنین کودک تا نوجوان و جوان را درگیر خود کرده است.

نکته‌ای که هنوز از طرف صاحبان سریال مورد تایید قرار نگرفته است اما بعد از چند بار تعویق در پخش سریال‌ها لازم است حداقل از طرف مسئولان امر نسبت به آنها شفاف سازی شود.

سریال سرجوخه

«سرجوخه» یک درام امنیتی _ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.پیش بینی می شود این سریال تا پایان سال جاری روی آنتن برود.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: سرپرست نویسندگان: حسین امیرجهانی، طراح و مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر گریم: سید جلال موسوی و مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید