خانه گفت و گو «مورفین» به دنبال عدالت در حقوق دریافتی معلمان است

«مورفین» به دنبال عدالت در حقوق دریافتی معلمان است

به گزارش سایت راه‌نوشت، کارگردان مستند «مورفین» گفت: موضوع عدالت در پرداخت به کارکنان دولت مطالبه‌گری اصلی ما در مستند مورفین است. زیرا اگر به این مرحله از عدالت دست پیدا کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات سیستم آموزشی حل خواهد شد.

امیر کمالی‌الموتی اظهار کرد: مستند «مورفین» با همکاری مرکز رشد حوزه هنری قزوین تولیدشده است و سازنده این مستند بنده و محمدرضا افتخاری هستیم.

وی افزود: مستند مورفین به بررسی رتبه‌بندی معلمان می‎پردازد و با نگاه به ‌نظام آموزش و پرورش مسئله نظام پرداخت را واکاوی کرده است.

مستند مورفین به بررسی رتبه‌بندی معلمان می‎پردازد و با نگاه به ‌نظام آموزش و پرورش مسئله نظام پرداخت را واکاوی کرده است.
لوگو مستند مورفین

کارگردان مستند مورفین تأکید کرد: ساخت مستند مورفین از اواخر دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و در این مستند به مصاحبه با افرادی همچون دکتر بطحایی، دکتر صدیقی، دکتر شهر آیینی و دکتر الله‌بخشی پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: مستند مورفین، اولین مستند مرکز رشد هنرهای تصویری حوزه هنری قزوین است و تلاش کرده‌ایم تا به بهترین نحو ممکن در این مستند به موضوع نظام رتبه‌بندی معلمان بپردازیم.

کمالی‌الموتی گفت: ما در این مستند، سعی کردیم فقط موضوع رتبه‌بندی معلمان را که صرفاً یک مسکن کوتاه‌مدت و موقتی است؛ نبینیم بلکه با مطالبه‌گری به دنبال ترسیم افق روشنی به نام عدالت باشیم.

وی درباره هدف از مطالبه‌گری در این مستند، تصریح کرد: موضوع عدالت در پرداخت به کارکنان دولت مطالبه‌گری اصلی ما در مستند مورفین است زیرا اگر به این مرحله از عدالت دست پیدا کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات سیستم آموزشی حل و فصل خواهد شد.

کارگردان مستند مورفین خاطرنشان کرد: با حل مشکلات موجود در سیستم آموزشی درنهایت شاهد نظام آموزش پویا و با رضایت‌مندی بیشتر خواهیم بود.

کمالی‌الموتی در پایان بیان کرد: این مستند در اکران‌های خصوصی برای کارمندان ادارات مربوطه و برخی از هنرمندان به نمایش گذاشته‌ شده است و احتمالاً در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ اکران عمومی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید