خانه خانه3 مستند «حبیب‌الله صادقی» آماده حضور در سینماحقیقت می‌شود

مستند «حبیب‌الله صادقی» آماده حضور در سینماحقیقت می‌شود

فیلم مستند حبیب‌الله صادقی برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» آماده می‌شود.

به گزارش سایت راه‌نوشت، فیلم مستند حبیب‌الله صادقی به کارگردانی محمدصالح حجت‌الاسلامی و تهیه‌کنندگی حسین نشاطی در مرکز هنری و رسانه‌ای سلوک حوزه هنری تولید شده است.

این فیلم مستند با حضور نزدیک به ۲۰ چهره مطرح هنری، به مرور ابعاد هنری و فعالیت‌های هنرمند مطرح دهه‌های اخیر کشور و انقلاب پرداخته است.

مستند «حبیب‌الله صادقی» آماده حضور در سینماحقیقت می‌شود
نمایی از فیلم مستند حبیب الله صادقی و مصاحبه با کاظم چلیپا از دوستان دیرین مرحوم صادقی

این اثر با پایان فیلمبرداری و انجام امور فنی نهایی، برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران، «سینماحقیقت» آماده شده و در صورت پذیرش، اولین نمایش خود را در این جشنواره تجربه خواهد کرد.

حبیب‌الله صادقی هنرمند نقاش پیشکسوت صبح چهارشنبه ۵ مردادماه امسال بر اثر بیماری درگذشت. صادقی هنرمند نقاش، استاد دانشگاه، منتقد هنری و رئیس گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر بود. او در دانشگاه‌های مختلفی همچون دانشکده هنر، دانشگاه شاهد، دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه الزهرا و واحد هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به آموزش هنر و مدیریت هنری پرداخته است. عضویت در واحد تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، عضویت پیوسته فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و ریاست موزه هنرهای معاصر تهران از مهم‌ترین سوابق مدیریتی او به حساب می‌آید.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید