خانه خانه1-3 مستند«برزخی‌ها»رونمایی شد/ «برزخی‌ها» به اکران مردمی رسید

مستند«برزخی‌ها»رونمایی شد/ «برزخی‌ها» به اکران مردمی رسید

به گزارش راه نوشت، محسن شایانفر تهیه‌کننده سینما در ابتدای مراسم رونمایی و افتتاح مستند «برزخی‌ها» از هنرمندان و حاضران سالن قدردانی کرد و گفت: «توفیق اصلی این برنامه‌ها دیدن یکدیگر و باخبری از احوال هم است. اتفاقی که برای فیلم مستند «برزخی‌ها» رخ داد حاصل بی‌سلیقگی آن دوران بود.»

عارف افشار کارگردان و تهیه‌کننده این مستند نیز گفت: «من تنها به یک جمله اکتفا می‌کنم که شما آن را در فیلم می‌شنوید. شاه بیت فیلم، همین یک جمله بود. یک جمله آقای مطلبی در فیلم می‌گوید و شما در تیزر هم آن را می‌شنوید. خوشبختانه یا متاسفانه در سال‌های ۵۸ و ۵۹ حس کردم یک عده‌ای دوستان احمق یا دشمنان زرنگ سعی دارند این مردم را از هم جدا کنند و بین مردم خط‌کشی کنند. من (سعید مطلبی) آن زمان بر این اساس «برزخی‌ها» را نوشتم و ساخته شد. تمام حرف این مستند، همین جمله بود.»

هوشنگ گلمکانی نویسنده و منتقد سینما نیز گفت: «من «برزخی‌ها» را روی پرده دیدم و در جریان جنجال‎های «برزخی‎ها» هستم. ما آن زمان در دوران صفر و صد و دوران دوقطبی زندگی می کردیم. من به مطلق‌نگری هیچ اعتقادی ندارم. اتفاقاتی که برای فیلم «برزخی‌ها» رخ داد به شرایط کشور در آن زمان وابسته بود. «برزخی‌ها» فیلمی بود که سینمای هر کشوری به آن نیاز دارد.»

سعید مطلبی نویسنده و فیلمساز بیان کرد: «فیلم خودش گفتنی‌ها را می‌گوید. در تمام مدت عمرم سعی می‌کردم چیزی را برای تماشاگر به ارمغان بیاورم و هدیه کنم و معتقدم در پایان همه مشکلات و سختی‌ها آن کسی برنده است که سرپا و ایستاده است.»

در این مراسم محمدحسین فرحبخش، سعید پورصمیمی، مازیار لرستانی، بیوک میرزایی، بهروز افخمی و هوشنگ گلمکانی حضور داشتند.

برزخی‌ها اکنون به اکران مردمی رسیده است و برای درخواست اکران مردمی مستند می‌توانید اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید