خانه دسته‌بندی نشده مراسم وداع با پیکر مرحوم نادر طالب زاده برگزار شد / سعید...

مراسم وداع با پیکر مرحوم نادر طالب زاده برگزار شد / سعید قاسمی : آقا نادر از نظر ما شهید است

به گزارش راه‌نوشت، مراسم وداع با پیکر مرحوم نادر طالب زاده، عصر امروز با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری در محل معراج شهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم، سعید قاسمی با بیان این که از نظر من و رفقا، آقا نادر را از طریق ترور بیولوژیک، شهید کردند، اظهار داشت: این حرف هزاران دلیل دارد که الان وقت بیان آن نیست و در آینده حتما به آن ها خواهیم پرداخت.

وی در ادامه گفت: من از نادر به عنوان حاج قاسم جبهه رسانه یاد می کنم. این استاد بزرگ خیلی از افراد رسانه ای کنونی که بعضی های آن ها الان کارهای قوی ای می سازند و بعضی هنوز مشهور نشده اند را در ایران و لبنان و دیگر کشورها پرورش داد، نادر کسی بود که یکی از شاگردان او در حزب الله توانست یک کار قوی برای امام درست کنند که خیلی ها در ایران با وجود امکانات فراوان چنین کاری نکردند.

سعید قاسمی تصریح کرد: آقا نادر فرماندهی بود که جبهه فرهنگی جهان اسلام را تشکیل و سازماندهی می کرد و تعداد زیادی شاگرد در کشورهای مختلف تربیت کرد، او می دانست جهان الان چه می‌طلبد، ما الان کجاییم، غرب شناسی را هم که با زندگی کردن در آنجا گذرانده بود و این بود که هر کاری می کرد به هدف می‌زد.

وی با بیان این که او در طول زندگی اش به همه انرژی مثبت می‌داد و همه را در کارهایی که انجام می دادند تشویق می کرد، گفت: نادر در عملیات خیبر لودرچی بود و همزمان دوربین به دست بود و چند ویژگی مهم داشت که از جمله آن ها ولایی بودن او بود.

سعید قاسمی تصریح کرد: آقا نادر چه برای حضرت روح الله و چه برای رهبری و سر این سر سوزنی با کسی شوخی نداشت. حتی سر قصه این که اوایل انقلاب اموال پدرش را به خاطر این که تیمسار زمان شاه بود از او گرفتند، هیچ گلایه ای از انقلاب نکرد

وی با بیان این که ویژگی دوم، استاد دائم الوضو بودن او بود و بدون وضو به دوربین دست نمی زد، اظهار داشت: آقای طالب زاده همیشه می گفت که ما در شرایط خاص اخر الزمان و مراحل ظهور هستیم و باید کارهای ویژه انجام دهیم.

سعید قاسمی، کار تشکیلاتی کردن و همواره در پی تربیت و پرورش شاگرد بودن و اهل مطالعه و تحقیق بودن را از دیگر ویژگی های مرحوم طالب زاده برشمرد.

وی با بیان این که مرحوم طالب زاده همواره به مسئله فلسطین و چالش آخرالزمانی اهمیت می داد اظهار داشت: مبارزه و قرار دادن چالش با آمریکا در برنامه همیشگی زندگی اش بود و وقتی که فروپاشی شرق اتفاق افتاد میگفت من فروپاشی غرب و آمریکا را هم دارم می بینم و این را براساس حرف های آقا می گفت. در همان زمان میخواست برای این کار مستند بسازد که با او همکاری نکردند.

سعید قاسمی تصریح کرد: مرحوم طالب زاده از هیچ ملامتی نمی ترسید، از این گوش می شنید از ان گوش بیرون می کرد. خیلی از گذشته و خانواده او حرف زدند اما اهمیتی نداد.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحوم طالب زاده اموال پدرش به ناحق مصادره شدند اما همه را به خدا حواله کرد و از انقلاب و کشور شکایت نکرد، رسانه دستش بود و هزاران برنامه داشت اما هیچ گاه نگفت جمهوری اسلامی این بلا را سر من آورد.

سعید قاسمی با بیان این که مرحوم طالب زاده همیشه حرفی که فکر می کرد درست است می زد و از مواضعش کوتاه نمی آمد، گفت: حضور در صحنه های بین المللی و خط شکنی صفت بارز مرحوم طالب زاده بود و زمانی که بحث نیجریه بود آنجا بود. هندوستان رفته و جنایات انگلیس را مستند کرده اما وقت نکرد ان ها را مونتاژ کند.

وی در پایان گفت : با وجود این که او مرحوم طالب زاده بایکوت و او را اذیت کردند، لحظه ای از آزمان های انقلاب دست بر نداشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید