خانه خانه3 ادامه واکنش‌ها به حادثه‌ پردیس سینمایی کوروش / مؤتمن: این بساط نفرت‌انگیز...

ادامه واکنش‌ها به حادثه‌ پردیس سینمایی کوروش / مؤتمن: این بساط نفرت‌انگیز است!

به گزارش راه‌نوشت، مراسم اکران فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» جمعه گذشته در حالی در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد که حواشی برپایی‌اش بیش از متن آن برجسته و رسانه‌ای شد.

در این مراسم به علت حضور دو خواننده جوان پاپ و ازدحام طرفداران آن‌ها، ناگهان کنترل جمعیت از دست برگزارکنندگان مراسم خارج شد و عده‌ای از مردم که عمدتا نوجوان و جوان بودند، زیر دست و پا ماندند.

انتشار فیلم مربوط به این حادثه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متعددی را به همراه داشت که یکی از تند و تیزترین آنها مربوط به فرزاد مؤتمن نویسنده و کارگردان سینمای ایران بود. مؤتمن با انتشار یک استوری در صفحه خود حواشی پیش‌آمده در پردیس سینمایی کوروش را مورد انتقاد جدی قرار داد و نوشت: «سینما را به ما برگردانید، این بساط نفرت‌انگیز است.»

حادثه جمعه شب پردیس سینمایی کوروش در حالی رخ داد که ابتدا در برخی رسانه‌ها اعلام شد این حادثه چندین مصدوم داشته است و برخی از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

با این‌وجود، پلیس پایتخت روز گذشته اعلام کرد که در این ماجرا کسی مصدوم نشده است. پلیس همچنین اعلام کرده است که لازم بوده تهیه‌کنندگان و عوامل اجرای این برنامه، هماهنگی‌های لازم را برای مدیریت بهتر اکران این فیلم سینمایی انجام می‌دادند و تمهیدات مناسبی را اتخاذ می‌کردند.

«حکم تجدید نظر» نخستین فیلم بلند سینمایی محمدامین کریم‌پور در کسوت کارگردان است. این فیلم از بدو صدور پروانه ساخت تاکنون حواشی و انتقادات گوناگونی را به‌ خود دیده است که بیشتر آنها متوجه شخص کریم‌پور بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید