خانه خانه3 فصل جدید مسابقه «محیا» از امشب پخش می‌شود

فصل جدید مسابقه «محیا» از امشب پخش می‌شود

فصل دوم مسابقه «محیا» از امشب (شنبه ۱۶ مهر) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سایت راه‌نوشت، فصل جدید مسابقه «محیا»که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده است. فصل جدید این برنامه ریتم و ضرباهنگ سریع‌تری دارد و شرکت‌کنندگان برنامه از تنوع بیشتری برخوردارند. از دیگر تغییرات این فصل از برنامه طراحی سوالات و موضوعات کاربردی‌تر است.

در انتخاب شرکت کنندگان ملاک اطلاعات دینی افراد نبوده؛ چراکه افراد جامعه با اغلب سوالات طراحی شده در زندگی روزمره سر و کار دارند.

فصل جدید مسابقه محیا از امشب پخش می‌شود

مرحله سوال و جواب چند گزینه‌ای، تشخیص خطای رایج، پازل کلمات و حدس یک مفهوم بدون اشاره مستقیم از جمله‌ بخش‌های این مسابقه است. سیدکاظم روحبخش، طلبه سطح خارج حوزه علمیه و دارای کارشناسی ارشد رشته قرآن و حدیث از دانشگاه رضوی از کارشناسان مسابقه «محیا» است.

مسابقه «محیا» کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست به تهیه‌کنندگی حسین نصیری، کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی، کارشناسی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم روح بخش، سردبیری فقهی حجت‌الاسلام محمدنژاد و سردبیری رضا عیوضی که شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مسابقه روز بعد ساعت ۱۲:۱۵ خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید