خانه خانه1-3 فروش 200 میلیون تومانی فیلم موقعیت مهدی در اکران‌های مردمی/ از کمک‌...

فروش 200 میلیون تومانی فیلم موقعیت مهدی در اکران‌های مردمی/ از کمک‌ خیران نهاوندی جهت اکران فیلم در مناطق محروم تا فروش 6 میلیونی در 6 ساعت

به گزارش راه‌نوشت، فیلم سینمایی موقعیت مهدی با گذشت سه هفته از آغاز اکران‌های مردمی، به فروش 215 میلیون تومانی دست یافت.

این فیلم سینمایی تحسین شده تاکنون در 202 سانس اکران مردمی در مناطق فاقد سینما، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و … توانسته 15512 مخاطب را به تماشای خود دعوت کند.

یکی از تجربیات جدید این اکران‌ها پای کار آمدن خیران فرهنگی در شهرستان نهاوند به منظور اکران این فیلم در محلات و مناطق محروم این شهرستان بود. به گفته اکرم حیدری، مسئول اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره عمار نهاوند، این اقدام به منظور بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار محلات و روستاهای نهاوند برای دیدن فیلم‌ها با کمک خیران فرهنگی انجام شده و تاکنون یکی از خیرین ۲ میلیون تومان و چند خیر دیگر جمعا 1 میلیون تومان به ستاد جشنواره اهدا کرده‌اند.

هم‌چنین به همت اکران‌کنندگان گیلانی روز دوشنبه 9 فروردین طی 6 ساعت اکران فیلم، 6 میلیون و 300 هزار تومان بلیط فروشی انجام شد و 468 نفر به تماشای فیلم نشستند که در نوع خود جالب توجه بود.

شما علاقه‌مندان می ‌توانید با حداقل امکانات فیلم تحسین شده «موقعیت مهدی» را در شهرهای فاقد سینما و یا در مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و …. اکران کنید. جهت درخواست اکران این فیلم به سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir مراجعه یا اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید