خانه خانه3 فجر چهلم(4)-دومین حضور حسین دارابی در جشنواره فجر با «صورت فلکی»

فجر چهلم(4)-دومین حضور حسین دارابی در جشنواره فجر با «صورت فلکی»

به گزارش راه نوشت، در کمتر از سه ماه مانده به جشنواره فیلم فجر، هر هفته به معرفی یکی از فیلم های کنجکاو برانگیز آن می پردازیم.این هفته به فیلم سینمایی«صورت فلکی» می پردازیم.

حسین دارابی، کارگردان جوان سینما این روز ها در حال ساخت دومین فیلم سینمایی خودش است. این فیلم هم‌اکنون در مراحل پایانی فیلمبرداری است و گروه تولید، برای ضبط صحنه‌های داخلی در تهران مستقر هستند.پیش بینی می شود اولین نمایش «صورت فلکی»، در چهلمین جشنواره فیلم فجر باشد.

داستان و بازیگران صورت فلکی

مریلا زارعی و بهروز شعیبی زوج اصلی فیلم تازه حسین دارابی را شکل می‌دهند و وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و بازیگر خردسال کوثر حیدری در این اثر، آن‌ها را همراهی می‌کنند.گفته می‌شود صورت فلکی در ژانر درام اجتماعی است و مضمونی خانوادگی دارد که با نگاهی زنانه به یک مساله اجتماعی می‌پردازد و قصه آن در مقطع مهمی از تاریخ معاصر ایران روایت می‌شود.

این فیلم دومین همکاری مشترک حسین دارابی و محمدرضا شفاه و دومین همکاری سازمان سینمایی سوره حوزه هنری با تیم سازندگان فیلم «مصلحت» است که کاندیدای دریافت ۷ سیمرغ در رشته‌های مختلف و برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شد. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم هم انجام می شود تا به چهلمین جشنواره فیلم فجر برسد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید