خانه فیلم سینمایی فجر چهلم(3)-همکاری جدید مهدویان و عزتی در «مرد بازنده»

فجر چهلم(3)-همکاری جدید مهدویان و عزتی در «مرد بازنده»

به گزارش راه نوشت، در کمتر از سه ماه مانده به جشنواره فیلم فجر، هر هفته به معرفی یکی از فیلم های کنجکاو برانگیز آن می پردازیم.این هفته به فیلم سینمایی« مرد بازنده» می پردازیم.

محمد حسین مهدویان پس از آخرین اثرش، سریال زخم کاری، به سراغ ساخت فیلمی با نام «مرد بازنده» رفته است. این فیلم فضایی ملتهب و جنایی دارد و پیش بینی می شود اولین نمایش این فیلم در چهلمین جشنواره فجر باشد.

سازندگان این اثر که مهرماه برای ساخت این فیلم درخواست مجوز کرده بودند، در سکوت کامل خبری کارشان را آغاز کرده اند.به گفته سینماتیک لایف، جواد عزتی نقش اصلی فیلم«مرد بازنده» که در مرحله تولید است را ایفای نقش خواهد کرد و احتمالا شاهد پنجمین همکاری بین مهدویان و عزتی خواهیم بود.این دو پیش از این در فیلم های ماجرای نیمروز، لاتاری، رد خون و زخم کاری همکاری کرده بودند.همچنین به نقل از همین منبع، امیر حسین هاشمی دیگر بازیگر فیلم «مرد بازنده» است.

فیلمنامه هفتمین فیلم بلند سینمایی مهدویان را ابراهیم امینی، حسین حسنی و خود او به نگارش درآورده اند. عوامل این پروژه عبارتند از: کارگردان:محمد حسین مهدویان/ تهیه کننده: امیر بنان/ نویسنده:حسین حسنی و ابراهیم امینی و محمد حسین مهدویان/ مدیر فیلمبرداری:هادی بهروز/ آهنگساز:حبیب خزایی فر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید