خانه فیلم سینمایی فجر چهلم(2)-حاتمی کیا، با فیلم اجتماعی «شمش طلا» در فجر حاضر می...

فجر چهلم(2)-حاتمی کیا، با فیلم اجتماعی «شمش طلا» در فجر حاضر می شود

به گزارش راه نوشت، در کمتر از سه ماه مانده به جشنواره فیلم فجر، هر هفته به معرفی یکی از فیلم های کنجکاو برانگیز آن می پردازیم.در این هفته به سراغ معرفی‌«شمش طلا» رفتیم.

یوسف حاتمی کیا، فرزند ابراهیم حاتمی کیا، فیلم «شمش طلا» را ساخته است که پیش بینی می شود اولین نمایش آن در چهلمین جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه می‌شوند.فیلمبرداری این فیلم سینمایی اسفندماه سال گذشته به پایان رسیده است.

حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، مسعود کرامتی، سوگل خلیق، بهناز جعفری، سینا رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک بهشاد، ناصر هاشمی، زهرا بهروزمنش، شکوفه هاشمیان، ناصر عاشوری، نساء افرنگه، بهادر مالکی، پانته آ کیقبادی، فرسیما دمیرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساوه درودی، مسعود ساکت اف بازیگران این فیلم پر ستاره هستند.

یوسف حاتمی کیا فارغ التحصیل سینما با گرایش تدوین از دانشگاه سینما و تئاتر است. از آثار پیشین او می توان به بازگشت، چشم جنگ و ملاقات شیشه ای اشاره کرد. این فیلم به تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا است و امید زیادی برای کسب جوایز جشنواره فجر دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید