خانه خانه1-3 توهین به ملکه ممنوع، جسارت به پیامبر آزاد! / «طهارت محمد (ص)»...

توهین به ملکه ممنوع، جسارت به پیامبر آزاد! / «طهارت محمد (ص)» مستندی برای رسوایی وحدت‌شکنی غرب در جهان اسلام

به گزارش راه‌نوشت، امروزه نظام لیبرال دموکراسی در آزادی بیان با چالش مهمی روبرو است.

در این نظام به رهبری آمریکا، انگلیس و مانند آن‌ها در پرتو تفکر صهیونیستی، توهین به ملکه انگلستان و نقد هولوکاست ممنوع است اما جسارت به پیامبر اسلام (ص) آزادی بیان قلمداد می‌شود!

مستند طهارت محمد (ص) عنوان مستندی است که به‌دور از انفعال تلاش کرده تا به بررسی و واکاوی اهانت غرب نسبت به پیامبر اعظم (ص) بپردازد.

مستند طهارت محمد (ص)

رفتار دوگانه غرب در قبال اسلام و بیان حقیقت برای مردم البته محدود به امروز نیست. قطعنامه‌های متعدد در سازمان ملل از گذشته توهین به مقدسات را محکوم نموده اما به سلمان رشدی ملعون و مانند او کاری نداشته است.

در بخشی از مستند طهارت محمد (ص) در کنار اشاره به تحریم نمایش فیلم‌هایی مانند مریم مقدس در خارج از ایران، به اختصار به جریان مصادره انجیل برنابا از زبان نادر طالب‌زاده هم پرداخته شده است؛ کتابی که اگر اجازه انتشار عمومی می‌یافت بشارت پیامبر خاتم را برای بسیاری از مردم دنیا آشکارتر می‌ساخت.

مستند طهارت محمد (ص) البته تدوین سطح بالایی ندارد و اگر برخی از سخنان ابتدایی را از آن حذف کنیم هم اتفاقی نمی‌افتد؛ با این حال یک زاویه مهم برای مقابله با توهین و جسارت به مقدسات گشوده است.

این زاویه مؤثر و شاید کمی مغفول، تولید بصری قصه‌های قرآنی، مستندها و فیلم‌هایی برای بیان حقایق و سعی در انتشار آن برای شکستن انحصار رسانه‌ای غرب است.

فیلم محمد رسول الله (ص)

اگر مقابله هنری رخ دهد، دیگر نباید تنها به بازپخش چند مجموعه در شبکه‌های مختلف بسنده کرد و در کنار آثاری مانند ملک سلیمان علیه‌السلام، بشارت منجی، یوسف پیامبر و محمد رسول الله (ص) هر سال باید کارگردانان و هنرمندان به طور دائم به دنبال خلق آثار جدید باشند.

این را هم باید در نظر داشت که توهین مخالفان و تمسخر دین از دیرباز شیوه مهم مخالفت دشمنان با انبیاء الهی بوده؛ چنانکه خداوند متعال در آیه ۷ سوره مبارکه زخرف می‌فرماید: «وَ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ نَبِيٍّ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ» یعنی و هيچ پيامبرى به سراغشان نمى‌آمد مگر آنكه او را مسخره مى‌كردند.

با این وجود جریان حق هیچ‌گاه دچار توقف نشده و به رغم این حربه دشمنان به اراده الهی به سوی ظهور و غلبه کامل حقیقت دین پیش می‌رود.

نویسنده: دکتر محمد لطفی‌زاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید