خانه خانه1-3 شگفتانه یلدایی عماریار / فیلم‌های عماریار را رایگان ببینید

شگفتانه یلدایی عماریار / فیلم‌های عماریار را رایگان ببینید

به گزارش سایت راه نوشت، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هم‌زمان با بلندترین شب سال، عماریار در قالب دو طرح شگفتانه به استقبال این دو مناسبت می‌رود.

در شب یلدای امسال، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا که دورهمی‌های خانوادگی را تحت تأثیر قرار داده است، عماریار با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، تماشای تمام آثار خود را در این شب رایگان کرد. این طرح از ساعت 18 روز یکشنبه 30 آذر شروع می‌شود و تا ساعت 18 دوشنبه 1 دی ادامه دارد.

در دومین طرح شگفتانه عماریار که از 25 آذر تا 1 دی برقرار است، علاقه‌مندان با خرید اشتراک می‌توانند از تخفیف‌های ویژه یلدایی این سایت استفاده کنند. در این طرح، مخاطبان با خرید هر اشتراک، معادل یک‌سوم آن را هدیه می‌گیرند یعنی با خرید اشتراک سه ماهه، یک اشتراک یک ماهه رایگان به آنها تعلق می‌گیرد.

مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این طرح‌ها و تماشای به‌روزترین فیلم‌های جبهه فرهنگی انقلاب، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

همچنین جهت خوانش گفت‌وگوها، حواشی، نقدها و یادداشت‌های پیرامون این فیلم‌ها، به بلاگ عماریار تحت عنوان «راه‌نوشت» به نشانی Blog.ammaryar.ir مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید