خانه خانه3 سلام دوباره سید محمود رضوی به سینما و تلویزیون

سلام دوباره سید محمود رضوی به سینما و تلویزیون

به گزارش راه‌نوشت، سید محمود رضوی مشاور فرهنگی-هنری رییس مجلس شورای اسلامی اخیرا و پس از توصیه رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین و روایت دستاوردها و واقعیات انقلاب اسلامی و … به منظور تولید آثار سینمایی و محصولات هنری، از قالیباف درخواست کرد از سمت مشاور ریاست مجلس کناره گیری کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور همزمان وی در جایگاه مشاوره رییس مجلس و راه اندازی مجموعه ای چند منظوره و فعالیت گسترده در تولید آثار سینمایی، تلویزیونی، نمایش خانگی و مجموعه های اوقات فراغت ممکن است شائبه‌های استفاده از رانت و یا بهره گیری از جایگاه مشاوره رئیس قوه مقننه را بوجود آورد، درخواست کرده است با کناره‌گیری او از این سمت موافقت شود. در این زمینه شنیده ها حاکی از عزم وی برای راه اندازی یک بنیاد یا قرارگاه تولیدات رسانه ای است.

رضوی پیش از حضور در جایگاه مشاوره قالیباف، تهیه‌کنندگی تعداد زیادی از آثار سینمایی و سریال از جمله سیانور، ماجرای نیمروز، لاتاری، …. و سریالهای پرده نشین، نفس گرم ، معراجی ها و … را برعهده داشت که به اذعان فعالان آن حوزه نقش مهمی در تببین تاریخ انقلاب، جایگاه روحانیت، دفاع مقدس و مسائل اجتماعی داشته است. پیش از این مسعود ده نمکی در پستی اینستاگرامی خبر از بازگشت رضوی به عرصه تولید داده بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید