خانه خانه3 سریال «اژدهای هفت سر» در مرحله تدوین نهایی

سریال «اژدهای هفت سر» در مرحله تدوین نهایی

سرهنگ هدایت‌الله سجادی کارشناس انتظامی سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، از مراحل تدوین نهایی این مجموعه و نیز احتمال تغییر نام آن به «اژدهای هفت سر» خبر داد.

به گزارش سایت راه‌نوشت، سرهنگ هدایت‌الله سجادی کارشناس انتظامی و بازیگر فیلم و سریال‌های پلیسی درباره مجموعه‌های جدید خود بیان کرد: سریال «عقرب عاشق» از جمله این کارهاست که به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده ساخته شده است. این مجموعه یک کار جنایی است که این روزها در مرحله تدوین است و کارهای فنی را می‌گذرانند.

وی که کارشناسی انتظامی سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را بر عهده دارد درباره این مجموعه نیز بیان کرد: تصویربرداری سریال «طلاق» چند ماه پیش تمام شده است و الان مراحل فنی و تدوین نهایی را می‌گذراند.

سجادی درباره ویژگی‌های این سریال اظهار کرد: «طلاق» کار متفاوتی است، به مفاسد اقتصادی ورود کرده است و به نظرم کار سنگین و جذابی شده است.

سریال «اژدهای هفت سر» در مرحله تدوین نهایی

چرا سریال‌های مرتبط با مفاسد در تلویزیون کم است؟

این کارشناس انتظامی درباره اینکه چرا برخی آثار پلیسی یا پرونده‌های مرتبط با مفاسد در شبکه خانگی بهتر به تولید می‌رسند بیان کرد: با توجه به شرایط است، البته در تلویزیون هم چنین سریال‌هایی وجود دارد و «گاندو» از همین نمونه است که به این مسائل اشاره می‌کرد. اما با توجه به شرایط و سیاست‌های روز، دست و بال تلویزیون گاهی بسته است و به دلیل مخاطب فراگیرتر ملاحظه بیشتری می‌طلبد. سیاست‌ها ایجاب می‌کند در تلویزیون بیشتر رعایت کنند.

احتمال تغییر نام به «اژدهای هفت سر»

وی در پایان درباره زمان پخش سریال «طلاق» عنوان کرد: طلاق قرار بود امسال پخش شود. ممکن است اسم آن هم به «اژدهای هفت سر» تغییر کند و در زمستان روی آنتن برود.

تصویربرداری این سریال از سال ۹۸ شروع شده است و تا امسال ادامه پیدا کرده است.

این مجموعه از بازیگران متعددی بهره گرفته است که شامل مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، قطب‌الدین صادقی و … می‌شود.

برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌پردازد و موضوع داستان درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید