خانه خانه3 سانسور کشته شدن 55 خبرنگار در فلسطین اشغالی

سانسور کشته شدن 55 خبرنگار در فلسطین اشغالی

به گزارش راه‌نوشت، مرضیه هاشمی، مستندساز و خبرنگار آمریکایی-ایرانی در واکنش به شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی که پنچ روز پیش توسط صهیونیست‌های اسرائیلی به شهادت رسید گفت:

فکر می کنید شیرین ابوعاقله اگر برای یک شبکه تلویزیونی کوچک‌تر کار می‌کرد خبر کشته شدنش تا چه حد پخش می‌شد؟ از سال 2000 حدود 55 خبرنگار در فلسطین کشته شده‌اند. شما راجع به چند نفرشان شنیده‌اید؟ و چه قدر فلسطین در کل نادیده گرفته می‌شود؟

دنیای امروز واقعا دنیای سختی برای خبرنگاران هست، مخصوصا اگر دیدگاه مستقل داشته باشند و بخواهند حق و واقعیت را نشان بدهند.

اسرائیل عددی نیست. ما باید نگاه کنیم ببینیم چه کسی در این قضیه واقعا مقصر است، نه فقط در قضیه شهادت شیرین؛ هزاران فلسطینی شهید شده اند و میلیون ها نفر خانه‌شان را از دست داده‌اند، مقصر کی هست؟ مقصر اصلی امریکا است.

اسرائیل هر روز ظلم می کند و ما هر روز خلاف های مختلف علیه حقوق بشر در فلسطین را شاهدیم و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. رسانه های دنیا اصلا توجه نمی کنند، انگار این مردم اصلا مهم نیستند و اصلا نیستند.

در غزه آب خوردن درست و حسابی ندارند. بعد از جنگ‌های متعدد علیه غزه اجازه ساختمان سازی هم به آن ها نمی دهند. وضعیت غزه وحشتناک است.

رسانه‌های دنیا کجا هستند و چه قدر به این مسئله یا مردم می پردازند؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید