خانه خانه3 مراسم رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید» برگزار می شود/ روایتی کوتاه...

مراسم رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید» برگزار می شود/ روایتی کوتاه از حضور زائران آفریقایی در اربعین

آیین رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید» با موضوع حضور زائران آفریقایی در اربعین، به تهیه‌کنندگی محمدسجاد واعظ لیواری و کارگردانی محمد اشراقی، 13 شهریورماه در حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت راه‌نوشت؛ مراسم رونمایی از مستند «روشن‌تر از خورشید» به تهیه‌کنندگی محمدسجاد واعظ لیواری و کارگردانی محمد اشراقی، با مشارکت مرکز بین المللی مطالعات فرهنگی آفریقا، یکشنبه 13 شهریورماه 1401 ساعت 17 در مرکز حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود.

مستند «روشن‌تر از خورشید» روایتی کوتاه از حضور آفریقایی‌ها در مراسم باشکوه اربعین حسینی است.

از نکات ویژه این مستند می‌توان به تشرف کشیشی آفریقایی و یک نماینده پارلمان آفریقایی مسیحی به زیارت سیدالشهدا علیه‌السلام اشاره کرد.

نوع نگاه ایشان به این اجتماع عظیم، و تشریح تفکراتشان در خصوص امام حسین علیه‌السلام از قسمت‌های دیدنی این مستند به حساب می‌آید.

محمدسجاد واعظ لیواری (تهیه کننده)، محمد اشراقی (کارگردان)، محمدجواد سهرابی (کارگردان هنری)، رضا تقی‌پور (مدیر تولید)، سید مسعود قادری، حسین فولادوند و رضا تقی‌پور (تصویربردار)، محمد آستان (تدوینگر) و حسن عبادی (صدابردار) به عنوان عوامل تولیدکننده این اثر آیینی معرفی شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید