خانه خانه1-2 رهبر معظم انقلاب: در زمینه روایت هنری پرستاران کمبود داریم / هنرمندان...

رهبر معظم انقلاب: در زمینه روایت هنری پرستاران کمبود داریم / هنرمندان به میدان بیایند

به گزارش راه نوشت، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از پرستاران و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت سخنرانی داشتند. ایشان در این دیدار از فعالیت های پرستاران و کادر درمان تقدیر کردند.

آیت الله خامنه ای در بخشی از این دیدار فرمودند:« ما یک کمبودی در زمینه روایت این حوادث داریم. همین حوادث بیمارستانی. این سختی های پرستاری ها و دشواری هایی که با آن مواجه هستند، مایه هنری دارد.این ها به تعبیر سه رنگی رایج در زبان هنری ها، مایه دراماتیک دارد و می شود از آن ها برنامه های هنری جذاب به وجود آورد.»

ایشان از هنرمندان درخواست کردند به این عرصه وارد شوند و گفتند:« بیایید داخل میدان و درباره این موضوع، انواع هنر ها مثل هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، شعر و ادبیات را به کار بگیرید.این ها سرمایه عظیم فرهنگی است و همه باید از آن استفاده کنند و آن کسی که می تواند این سرمایه ها را نقد کند، هنرمندان ما هستند. الحمدالله هنرمند متعهد و مسئول هم کم نداریم پس بیایید و وارد میدان بشوید.»

رهبر فرزانه انقلاب گفتند:«شما روایت کنید حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. اگرشما روایت نکنید دشمن روایت میکند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید دشمن روایت میکند؛ شما اگر حادثه‌ی دفاع مقدس را روایت نکنید دشمن روایت میکند، هرجور دلش میخواهد. توجیه میکند، دروغ میگوید، ۱۸۰ درجه با این خلاف واقع، جای ظالم و مظلوم را عوض میکند. شما اگر حادثه‌ی تسخیر لانه‌ی جاسوسی را روایت نکنید که متأسفانه نکردید، دشمن روایت میکند و کرده. دشمن روایت کرده، روایتهای دروغ. این کاری است که ما باید انجام بدهیم، این وظیفه‌ی جوانهای ما است.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید