خانه خانه3 دلنوشته رئیس صدا و سیما درباره میهمانان روز معارفه اش / رؤیای...

دلنوشته رئیس صدا و سیما درباره میهمانان روز معارفه اش / رؤیای ایرانی پرورش ابرانسان‌هایی چون ابن سینا و احمدی روشن

به گزارش سایت راه نوشت، پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صدا و سیما پس از تودیع و معارفه اش دلنوشته ای درباره این مراسم و افق پیش روی صدا و سیما در صفحه شخصی اش منتشر کرد که در ادامه می خوانیم.

مفتخرم که مراسم معارفه امروز مهمانان ویژه‌ای داشت: در خدمت مادر بزرگوار شهیدان خالقی‌پور، پدر بزرگوار شهید نوجوان علی لندی، خانواده شهید فخری‌زاده و ائمه جمعه مردمی و عدالتخواه، همچنین در خدمت نمایندگانی از اقشار زحمت‌کش جامعه از کارگران، پرستاران و آتش‌نشانان هستیم.

رؤیای ایرانی پرورش ابرانسان‌هایی چون سلمان فارسی، ابن‌سینا، خواجه‌نصیر، فارابی، خوارزمی تا شهریاری‌، علی‌محمدی‌، رضایی‌نژاد، احمدی‌روشن و فخری‌زاده است.

امام‌خمینی(ره) بعد از 14 قرن، همان مکتبی را احیا کرد که رسول‌الله(ص) بنیان آن را گذارد تا از ریشه سلمان، چمران و سلیمانی شکوفا شوند؛ شهدایی که ما را به یک آرمان‌شهر بشارت می‌دهند. رسانه باید به درک درستی از آن برسد و با هنر خود بازنمایی کند.

راه دراز در بازنمایی طبیعی و جغرافیایی ایران همچنان باقی است، چه رسد به شکوه معرفتی و افتخارات تاریخی ملت بزرگ ایران… رسانه ملی نباید از مردم عقب بیفتد.

عدالت‌ورزی و عدالت‌طلبی آورد بسیار سختی است؛ باید خودمان را برای این آوردگاه آماده کنیم. عدالت در اعتنا کردن به داشته‌ها و قدردانی از سرمایه‌ها آغاز می‌شود؛ چه سرمایه‌های فکری، فرهنگی و تاریخی و چه سرمایه‌های انسانی…

مخاطب ما جمهور مردم هستند

مخاطب ما جمهور مردم هستند، نه اقشار خاص! جمهور و توده مردم یعنی همه آنها که حاج‌قاسم قهرمان ملی آنهاست.

آنان که قدرشناس خط‌شکنان عرصه خدمت و خطر هستند؛ چه مدافعان حرم، چه حافظان سلامت…

همان‌ها که از پیروزی حسن یزدانی سرمست و از شهادت حججی غمگین و البته سربلند شدند؛ آنان که از فساد تلخ‌کام می‌شوند و با فسادستیزی به شوق می‌آیند. رسانه ملی باید در حد خدمت به این جمهور باشد.

رسانه ملی باید با تمام توان در خدمت جمهور مردم باشد. بسیارند قوانین گره‌گشا و راهبردهای بن‌بست‌شکن که برای تحقق، نیازمند پیگیری مجدانه در رسانه هستند.

رسانه می تواند خواب را بر چشم مفسدان حرام کند

بسیارند مفسدان، متخلفان و قانون‌شکنانی که رسانه می‌تواند و باید خواب را بر چشم آنها حرام کند. بسیارند اندیشمندان، پژوهشگران و متخصصانی که هنوز مخاطبان از آنها بهره نبردند و به خدمات آنها پرداخته نشده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید