خانه دسته‌بندی نشده در روایت نخست همچنان عقبیم / باز از این ناحیه ضربه خواهیم...

در روایت نخست همچنان عقبیم / باز از این ناحیه ضربه خواهیم خورد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نهادهای حاکمیتی ما هنوز هم اهمیت رسانه‌ را نفهمیده‌اند و متوجه نیستند که الآن جنگ کلمات است و نوع ارائه مطلب و زمان آن، بسیار مهم است. پس اولین روایت را باید خودمان ارائه کنیم.

به گزارش سایت راه‌نوشت، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از ظهر شنبه (۳۰ مهر) در نشست پرسش و پاسخ با اعضای بسیج دانشجویی، با اشاره به برنامه‌ریزی شده بودن اغتشاشات اخیر، گفت: کاملا معلوم است که یک ائتلاف جهانی از آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونسیتی تا تجزیه‌طلبان داخلی و سفارت‌خانه‌های چند کشور اروپایی برای این ماجرا کنار هم قرار گرفته بودند.

وی با اشاره به ضعف عملکردی رسانه‌ای در ماجرای اخیر، اظهار کرد: نهادهای حاکمیتی ما هنوز هم اهمیت رسانه‌ را نفهمیده‌اند و متوجه نیستند که مساله اصلی جنگ کلمات و جنگ رسانه‌ها است و نوع ارائه مطلب و زمان آن، بسیار مهم است. پس اولین روایت را باید خودمان ارائه کنیم. نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، استانداری و شهرداری در روایت ماجرا یک فاز عقب هستند. آن‌ها متوجه نیستند در این ۱۰ سال اخیر، همیشه از این ناحیه ضربه خوردند و هنوز هم اهمیت ماجرا را نفهمیدند؛ پس باز هم از این ناحیه ضربه خواهیم خورد.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها اهمیت پاسخ دادن را نفهمیده‌اند و متوجه نیستند ما درگیر جنگ جهانی چهارم یعنی جنگ رسانه‌ها هستیم، اظهار کرد: یکی از وظایف دانشجویان یادگرفتن درست حرف زدن و منطقی تحلیل کردن و پاسخ دادن است. بگذارید آن طرف فحش بدهند، ولی ما فحش نمی‌دهیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: فحش‌های چاله میدانی در دانشگاه صنعتی شریف سابقه نداشته و از همین امر می‌شود فهمید که بحث یک مطالبه سیاسی و دانشجویی نیست و همین امر یک شکست بزرگ برای کسانی است که حرفی برای گفتن ندارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه ما آماج سلطه رسانه‌ای غرب قرار گرفته‌ایم، گفت: سلطه رسانه‌ای غرب یک شبه به وجود نیامده ولی الآن با وجود فضای مجازی و نسل جوان، با یک مقدار، آموزش، خلاقیت و سواد، می‌توانیم از پس آن بر بیاییم.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید