خانه پرونده دانلود کارگاه آموزشی مستندسازی با مهدی مطهر / مستند سازی ادامه داره...

دانلود کارگاه آموزشی مستندسازی با مهدی مطهر / مستند سازی ادامه داره چون هنوز زندگی جریان داره

به گزارش سایت راه نوشت، مهدی مطهر از اون آدم ها است که با خستگی میونه ای نداره و خستگی رو اصلا نمی شناسه اینقدر پر کاره که اصلا وقت سر خاروندن هم نداره جوری کار می کنه که انگار فردایی نیست و همه کار ها باید تو همون روز انجام بشه.مهدی مطهر پرکاره اما کار هایی که ساخته استادارد و خوش ساختن.

مهدی مطهر تهیه کننده آثار مستند این روزها، کار رسانه و تصویر رو با مدیر تولیدی برنامه معروف گره شروع کرد بعد از تاسیس خانه مستند به این مجموعه پیوست .

مهدی کار مستند رو از همون دوران بطور جدی شروع کرد.مهدی اهل مذاکره است،آدم پرکاریه و در طول این سالها آموخته که چطور با جنس مختلف هنرمندا و فیلمسازها تعامل کنه و کارو جلو ببره و به نتیجه برسونه.مستند مسابقه “فرمانده”،”خانه ما”، “ملاقات با داعش”،”حلب؛سکوت جنگ”، “ناگهان”،”درخت زیتون سعد” و 500 اثر مستند کوتاه و نیمه بلند و بلند از آثار این سال های خانه مستند است.

حالا اگه شما هم به مستند سازی و کار رسانه ای علاقه دارید و دوست دارید با تجربیات مهدی مطهر آشنا بشید به این لینک تو سایت عماریار برین چرا که ما معتقدیم تجربه های مهدی مطهر خیلی بدرد اونایی میخوره که دوست دارن بدونن یه مستند از مرحله ایده تا جذب سرمایه و تولید چه اتفاقاتی براش میافته.منتظرتون هستیم.

مهدی تو این کارگاه برامون از اولین تجربه اش گفت که کارش رو با مدیر تولیدی برنامه “گره” تو تلوزیون شروع کرد. از اون موقعی که ابتدای برنامه چقدر بی تجربه بود و در پایان به آدمی تبدیل شده بود که بقیه برنامه سازان بعنوان یه مدیر تولید منظم دقیق و کاربلد روش حساب می کردند.

مهدی از شروع ساخت خانه مستند گفت از روزی که یک جمع سه نفره که از همون برنامه گره با هم چفت شده بودن ایده ساخت یک مجموعه بزرگ مستند سازی به ذهنشون خطور کرده بود.تا محلی ساخته بشه که به افرادی که ایده و محتوای لازم را برای ساخت یک مستند رو دارند اما در حوزه عوامل و تجهیزات لنگ یه جایی هستند که بتونه پشتیبانی شون کنه و مهدی و دوستانش تصمیم گرفته بودن که اونجا خانه مستند باشه.

حالا مهدی مطهر یک تهیه کننده حرفه ای مستنده که تو این کارگاه از همین تجربه های تهیه کنندگی برامون گفت که چطور تا الان بیش از ۵۰۰ اثر مستند بلند و نیمه بلند و کوتاه تو حوزه مستند توسط خانه مستند تولید شده.

مهدی برامون تعریف کرد تا که تا امسال بعد از این حجم کاری فکر می کرده که کارش در حوزه مستند تموم شده و می خواسته حوزه های دیگه رو امتحان کنه اما بعد از جشنواره حقیقت امسال به این نتیجه رسیده که این حوزه هنوز جای کار داره و تا الان بیش از هزار ایده بدستش رسیده که میشه تبدیل به مستند های درجه یک طراز تبدیل بشه.

در انتها مهدی کارگاه رو با این جمله به پایان بردکه:”مستند سازی ادامه داره چون هنوز زندگی جریان داره.”

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید