خانه خانه2 تقدیر رهبر انقلاب از عوامل فیلم سینمایی « مستطیل قرمز »

تقدیر رهبر انقلاب از عوامل فیلم سینمایی « مستطیل قرمز »

رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار از فیلم سینمایی “مستطیل قرمز” نام برده و از عوامل آن تقدیر کردند.

به گزارش سایت راه‌نوشت، بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار که در تاریخ 20 شهریور 1401 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد.

آیت الله خامنه‌ای در بخشی از بیانات خود از تولیدکنندگان فیلم “مستطیل قرمز” با موضوع شهادت جمعی از ورزشکاران و تماشاگران در جریان بمباران یک زمین فوتبال در استان ایلام در دوران دفاع مقدس، تشکر و تأکید کردند: بیان حقایق با آثار هنری کار لازمی است که باید با قوت انجام شود.

فیلم “مستطیل قرمز” به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سجادپور تولید شده و روایتی واقعی از بمباران زمین فوتبال چوار در ایلام از اتفاقات رخ داده در هشت سال دفاع مقدس است.

این فیلم برنده لوح زرین جشنواره فیلم میلان شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “قصه مردم جنگ‌زده‌ای است که حاضر به ترک محل زندگی خود نیستند؛ آن‌ها در اردوگاه برای نشاط روحی مسابقه فوتبالی برگزار می‌کنند، اما در دقیقه 55 به ناگاه بازی متوقف می‌شود …”

اندیشه فولادوند، مهدی اسدی و علی اوسیوند از بازیگران این فیلم هستند که در سال 95 تولید شد.

شما نیز می‌توانید با کمترین امکانات اکران کننده فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» باشید. جهت اکران مردمی فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» اینجا کلیک کنید.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید