خانه خبر تالار اندیشه میزبان جدیدترین مستند جنجالی با موضوع طالبان

تالار اندیشه میزبان جدیدترین مستند جنجالی با موضوع طالبان

جدیدترین اثر محسن اسلام زاده با موضوع طالبان و افغانستان، با حضور کارشناسان این حوزه در تالار اندیشه حوزه هنری به نمایش در می‌آید. خرید بلیت از سامانه عماریار امکان پذیر است.

« زندگی در میان پرچم های جنگی»، اثر تحسین‌شده به کارگردانی محسن اسلام زاده و تهیه‌کنندگی پرس تی‌وی، با موضوع افغانستان و طالبان رونمایی می‌شود. این مراسم که دوشنبه 28 تیرماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد، با یک میزگرد تخصصی پیرامون افغانستان و مسائل جدید آن همراه است.

این روزها اخبار خروج آمریکا از افغانستان و قدرت گرفتن طالبان، به صدر اخبار رسانه‌ها تبدیل شده است. شرایط کنونی افغانستان و پیشروی طالبان صاحب نظران بسیاری را در منطقه نگران کرده است.

محسن اسلام زاده، مستندساز ایرانی است که بیش از یک دهه مشغول پژوهش بر روی مسئله افغانستان و به خصوص طالبان است. اسلام زاده در جدیدترین اثر جنجالی خود به نام «زندگی میان پرچم‌های جنگی»، تلاش کرده روایت متفاوتی از تضاد بین گروه‌های مختلف مسلح در افغانستان ارائه دهد.

همچنین به دنبال نقش حکومت افغانستان در این درگیری ها هم رفته است. وی در مورد علت نام‌گذاری این مستند گفته است: «نام فیلم را زندگی میان پرچم‌های جنگی گذاشتم چون متأسفانه در افغانستان پرچم‌های زیادی وجود دارد که افراد در زیر آن‌ها باهم می‌جنگند!»

پس از رونمایی از این اثر و اکران آن، میزگرد تخصصی پیرامون مسائل افغانستان برگزار می شود که کارشناسانی نظیر دکتر علی واحدی، دکتر مجتبی نوروزی، عبدالحمید نورزایی، محمد سرور رجایی، علی کمیلی و … به ایراد نظرات خود درباره آینده افغانستان خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir ثبت نام و بلیت رزرو کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید