خانه پرونده دانلود کارگاه آموزشی طراحی، خط، گرافیک و پوستر فیلم با محمد روح...

دانلود کارگاه آموزشی طراحی، خط، گرافیک و پوستر فیلم با محمد روح الامین – سفر به دنیای خط و نقش

به گزارش سایت راه نوشت، همه ما دوست داریم یک خط خوش داشته باشیم که وقتی کسی نوشته های ما را می خواند بتواند هم به راحتی آن را بخواند و هم از زیبایی آن لذت ببرد. و مگر هنر چیست جز خلق زیبایی؟

‌‌خطاطی هنری است که از زمانی که خط اختراع شده خطاطی هم کنار آن رخ نمایی کرده، اما این قند پارسی سالها در پیچ و خم روزگار چرخ خورده و چرخ خورده تا فرم های خودش همچون تعلیق و نستعلیق و شکسته و نستعلیق شکسته را پیدا کرده است.

‌‌محمد روح الامین فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه هنر و معماری است. او فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی آغاز کرده است و بیش از 22 سال است که در حوزه طراحی،گرافیک،نقاشی شهری فعالیت دارد. ‌‌

حالا همان هنرجوی خطاطی تبدیل به کسی شده که پوستر بیش از 30 فیلم من جمله؛ ملکه، آلزایمر، ایستاده در غبار،چ سی و سه روز،ردخون،استرداد،سرخپوست،نهنگ عنبر،زرد،خفگی،دیدن این فیلم جرم است،لاک قرمز و… را طراحی کرده است.مدیر کمیته طراحی لوگوی شبکه بین المللی العالم و بسیاری از المان های شهری از آثار او است. روح الامین بیش از ده نمایشگاه را بعنوان کارگردان و مدیر هنری برگزار کرده است.

‌‌پس اگر شما هم به دنیای خط و طرح و نقش علاقه مندید سری به سایت عماریار بزنید به تماشای کارگاه آموزشی محمد روح الامین بنشینید.

سفر به دنیای خط و نقش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید