خانه پرونده دانلود کارگاه آموزشی اجر، گویندگی و کنشگری اجتماعی با فضه سادات حسینی...

دانلود کارگاه آموزشی اجر، گویندگی و کنشگری اجتماعی با فضه سادات حسینی – دم کشیدن کلمات را نظاره کن

همه ما وقتی بعد از سالها برای اولین بار یک چهره جدید رو تو تلویزیون بعنوان مجری خبر دیدیم احساس کردیم که چقدر خوب حرف می زنه و چه تسلط خوبی روی متون داره.چه لحن گرم و دلنشینی تو اجرا اش هست.اون روز ها همه با نام ف.حسینی می شناختنش.

فضه سادات حسینی از آون آدم ها است که خستگی رو نمی شناسه.از همون دوران دانشجویی دغدغه آدم ها و درد ها و زندگی شون رو داشته.فعاایت رسانه ای رو از همون دوران شروع کرده و جرقه کار تلویزیونی با یه سفر به لبنان و شبکه المنار تو ذهنش زده میشه همونجا عاشق تلوزیون و خصوصا کار خبر میشه.

حالا آگه شما هم می خواین بدونید که یک دانشجوی حقوق چطور به یک گوینده حرفه ای صدا و سیما تبدیل شد و چطور کلمات سرد و خشک و بی روح رو به نوایی گرم و دلنشین تبدیل میشن به سایت عماریار برین کارگاه آموزشی «دم کشیدن کلمات را نظاره کن» رو دانلود کنید تا با هم از تجربیات فضه سادات حسینی استفاده کنیم.

فضه سادات حسینی تو این دوره برامون از تجربه هاش تو گویندگی و اجرا می گه، از همون زمانی که بچه بوده عضو گروه سرود و تئاتر مدرسه بوده و اجرای بیشتر برنامه ها رو به فضه سادات می سپرند و از همون زمان کار اجرا و مجری گری می کرده.

خانم مجری امروز ما از دوره ای می گه که کنکور ریاضی داده بود و قصد مهندس شدن داشت اما دست سرنوشت اون رو به یک دانشگاه علوم انسانی آن هم تک جنسیتی مثل امام صادق(ع) برد.

فضه سادات حسینی برامون از نحوه ورودش به صدا و سیما و اینکه چطوری یک دانشجوی تازه کار که اصلا آشنایی با فضای خبر و خبرگزاری نداشت رو به شبکه خبر بردن و همون اول بسم الله گویندگی یک خبر رو بهش سپرده بودن و همون شب هم پخش شد! از دورانی گفت آنقدر تو صدا و سیما تحت فشار قرار گرفته بود که تصمیم به قطع همکاری گرفت و مدتی سازمان رو ترک کرد اما نامید نشد، دوباره برگشت و با جدیت به کارش ادامه داد تا امروز که به یکی از گویندگان محبوب خبر صدا و سیما تبدیل شده.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید