خانه خانه1-1 «بدون قرار قبلی» به اکران مردمی رسید / آغاز ثبت درخواست اکران...

«بدون قرار قبلی» به اکران مردمی رسید / آغاز ثبت درخواست اکران از 8 تیر

به گزارش سایت راه‌نوشت، فیلم سینمایی بدون قرار قبلی، که این روزها روی پرده سینما خوش می‌درخشد از 8 تیر وارد چرخه اکران مردمی عماریار می‌شود.

بدون قرار قبلی ششمین فیلم بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که محمود بابایی آن را تهیه‌کنندگی کرده و فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده‌اند.

فیلم بدون قرار قبلی که در طی سه هفته از آغاز اکران در سینماها فروش یک و نیم میلیاردی را تجربه کرده، در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از فوت پدرش برای دریافت میراثی که او برایش به جا گذاشته به ایران باز می‌گردد؛ میراثی که بیشتر باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه یاسمن در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

این فیلم با عرض ارادتی به ساحت امام رضا علیه السلام ساخته شده و بهروز شعیبی به همین دلیل مفتخر به خادمی حرم مطهر رضوی شد.

فیلم بدون قرار قبلی در چهلمین جشنواره فیلم فجر در شش رشته از جمله کارگردانی و فیلمنامه نامزد دریافت سیمرغ شد که از این میان سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد. همچنین دریافت جایزه سینمایی ققنوس سینمای انقلاب و فیلم برگزیده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ملی یونسکو در ایران از دیگر افتخارات فیلم است.

هم‌چنین فیلم سینمایی بدون قرار قبلی موردتحسین برخی از بزرگان سینمای ایران از جمله علی نصیریان و مجید مجیدی نیز واقع شده است.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری و حامی ترابی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

شما علاقه‌مندان می‌توانید فیلم سینمایی بدون قرار قبلی را در مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگسراها و … شهر محل زندگی خود اکران کنید. جهت ثبت درخواست و دریافت راهنمایی به نشانی Ekranmardomi.ir مراجعه یا اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید