خانه خانه1-2 فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند / آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی دوازدهمین جشنواره...

فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند / آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی دوازدهمین جشنواره فیلم عمار

همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلم‌های این جشنواره در دو بستر آنلاین و حضوری در سراسر کشور اکران می‌شوند.

به گزارش راه‌نوشت، همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که از 18 دی‌ماه سال جاری آغاز می‌شود، فیلم‌های این جشنواره در دو بستر آنلاین و حضوری در سراسر کشور اکران می‌شوند.

واحد اکران مردمی جشنواره عمار در سال جاری، همانند سال‌ گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در کنار اکران‌های حضوری، امکان اکران برخط را نیز فراهم کرده است. در اکران برخط، اکران‌کننده می‌تواند با مراجعه به ekranmardomi.ir و انتخاب فیلم مورد نظر خود و مشخص کردن سانس اکران، نسبت به پخش فیلم به‌صورت مجازی اقدام کند.

در اکران‌های حضوری نیز همانند سال‌های گذشته، علاقه‌مندان در صورت دارا بودن حداقل امکانات پخش فیلم برای گروه هدف، می‌توانند آثار این دوره از جشنواره را دریافت و در مسجد، هیئت، دانشگاه، مدرسه علمیه، پایگاه بسیج و … اکران کنند.

تمامی علاقه‌مندان به اکران آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌توانند با مراجعه به سایت «اکران مردمی» به نشانی ekranmardomi.ir برای نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره ثبت‌نام کنند.

بنا بر این گزارش، آثار متنوعی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی و نماهنگ قرار است در این دوره از جشنواره اکران شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید