خانه خانه3 اولین سریال احمدرضا درویش سال آینده جلوی دوربین می رود/ توجه ویژه...

اولین سریال احمدرضا درویش سال آینده جلوی دوربین می رود/ توجه ویژه به طبیعت سیستان و بلوچستان در سریال

به گزارش راه نوشت، چندی پیش علی دارابی که پیش از این معاون امور استان‌های صدا و سیما بود و اکنون قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره دیدار با احمدرضا درویش و سریال جدید این کارگردان نوشته بود:«در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه‌نویس و کارگردان شهیر ایران احمدرضا درویش و دکتر مهدی فرجی مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه‌کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده‌ معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند. با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی.»

دارابی همچنین گفته بود:« آن ها درصدد ساخت سریالی به اسم «کندو» هستند که عمدتا به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولا از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد. بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی‌شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصا آنکه درویش اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

چند روز پیش مهدی فرجی، تهیه‌کننده، با تایید ساخت این سریال با نام «روزی روزگاری کندو» گفت:«امیدواریم که در سالِ جدید، تصویربرداری این سریال آغاز شود. قرار است تولید این کار توسط سازمان اوج و دو سه سازمان به ویژه خود استان پیگیری شود. زمانِ شروع تولید قطعی نیست چون در تأمین منابع مشکل داریم و باید مشکلات در این راستا حل شوند.»

منبع:تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید